• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402121913534
  • خبرنگار : 50182

افتتاح ۲ مرکز آموزش پزشکی با حضور معاون وزیر بهداشت

افتتاح ۲ مرکز آموزش پزشکی با حضور معاون وزیر بهداشت

ایسنا/کرمانشاه مرکز آموزشی مهارت های بالینی نسل سوم و مرکز آموزش مجازی و هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور معاون آموزشی وزیر بهداشت افتتاح شد.

دکتر سیاوش وزیری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز(۱۹ اسفند) در حاشیه افتتاح مرکز آموزشی مهارت های بالینی نسل سوم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش های پزشکی هم همپای این علم در حال پیشرفت است، گفت: رشته پزشکی از حساسیت بالایی در حوزه آموزش برخوردار است و استفاده از تجهیزات پیشرفته می تواند به آموزش هرچه بهتر دانشجویان این رشته کمک کند.

وی افزود: در مرکز آموزش مهارت های بالینی نسل سوم تجهیزات پیشرفته جهت شبیه سازی اعمال جراحی و تشخیصی مانند کلونوسکوپی، سی تی اسکن، ام آر آی، احیای قلبی و... بکار گیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز چندین سال است که فعالیت دارد، اما امروز با تجهیز آن، عملا این مرکز به نسل سوم ارتقاء یافته و امروز شاهد افتتاح مرکز آموزشی مهارت های بالینی نسل سوم هستیم.

وزیری افزود: با تجهیزات موجود، این مرکز یکی از پیشرفته ترین مراکز مهارت های بالینی در سطح دانشگاه های علوم پزشکی کشور محسوب می شود.

به گفته وزیری، برای خریداری تجهیزات این مرکز بیش از ۵۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان در تمام مقاطع از جمله پزشکی عمومی، تخصص و فوق تخصص می توانند از تجهیزات این مرکز استفاده کنند.

افتتاح مجهزترین مرکز آموزش مجازی و هوش مصنوعی غرب کشور در کرمانشاه

به گزارش ایسنا، اولین مرکز آموزش مجازی و هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پروژه دیگری بود که امروز (۱۹ اسفند) در سفر معاون آموزشی وزیر بهداشت در کرمانشاه به بهره برداری رسید.

مسعود امیری رییس این مرکز در حاشیه افتتاح آن در جمع خبرنگاران با اشاره به تعداد بالای دانشجویان پزشکی گفت: برخی کلاس های این رشته تا ۳۰۰ دانشجو دارد، بنابراین باید آموزش های تئوری به سمتی برود که دانشجویان راحت تر مطالب را یادگرفته و امکان تکرار برای آنها وجود داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا به صورت اجباری ۲۰ درصد محتوای درسی رشته های پزشکی باید بصورت مجازی باشد که در استودیوهای مجهز ضبط شده و روی سایت بارگذاری می شود.

امیری گفت: همچنین دروسی که نیاز به تصاویر و فیلم دارد، به همین شیوه ضبط شده و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد تا آموزش بهتری دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha