• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۰
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1402121913587
  • خبرنگار : 50214

اجرای طرح «سلام شهید» در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد استان یزد

اجرای طرح «سلام شهید» در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد استان یزد

ایسنا/یزد مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا در دارالعباده خبر داد.

حجت الاسلام «عباس زارع» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: ۲۲ اسفند فرصتی مغتنم برای تجلیل از مقام ایثار شهدا و صبر و استقامت خانواده های معظم آنان است.

وی با اشاره به فرمان ده ماده ای حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل نهاد مقدس بنیاد شهید، تصریح کرد: فرصت خدمت در این نهاد مقدس فرصتی ارزشمند است که باید قدر آن را دانسته و در راستای خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز تمام توان و امکانات را به کار بست.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان افزود: در راستای بزرگداشت این روز تاریخی، خادمین شهدا در دارالعباده یزد با همکاری سایر دستگاه های استان برنامه های مختلفی را در دست اقدام دارند.

زارع اجرای طرح «سلام شهید» و دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجلیل از والدین، همسران و فرزندان شهدا شاغل در دستگاه های اجرایی را یکی از برنامه های شاخص امسال عنوان کرد.

دبیر شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اضافه کرد:  بنیاد در نظر دارد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، طرح «سلام شهید» را در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد استان اجرا کند.

وی برگزاری نشست تفسیر قرآن کریم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، غرس نهال به یاد شهدا، فضاسازی محیطی، اجرای پایش سلامت ایثارگران توسط یادگاران شاهد و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا را از دیگر برنامه های این مناسبت در استان عنوان کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین اظهار کرد: اجلاسیه نهایی روز بزرگداشت روز شهید چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha