• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402121913615
  • خبرنگار : 71951

تلاش شهرداری پیشوا برای افزایش سرانه فضای سبز

تلاش شهرداری پیشوا برای افزایش سرانه فضای سبز

ایسنا/تهران شهردار پیشوا گفت: کاشت درخت، وظیفه‌ای همگانی است و تعداد۵۰۰ اصله نهال در ضلع جنوبی تپه سلام کاشته شد و تعداد ۱۰ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر نیز بین شهروندان توزیع شده است.

سیدجمال محمدی شهردار پیشوا  (۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۲) با بیان اینکه هفته درختکاری فرصتی مغتنم، برای ترویج فرهنگ درختکاری و حفظ و نگهداری از فضای سبز است، افزود:توسعه و لزوم افزایش سرانه فضای سبز از جمله سیاست‌های کاری شهرداری است ضمن اینکه توسعه فضای سبز علاوه بر زیبا سازی منظر شهری به کاهش آلودگی هوا و بهبود شرایط زیست محیطی نیز کمک می‌کند.

محمدی با بیان این موضوع که شهرداری پیشوا، با وجود کمبود فضای سبز، همواره در تلاش بوده است تا با کاشت درختان و توسعه فضای سبز، گامی در جهت بهبود کیفیت زندگی شهروندان بردارد، بیان کرد: فضای سبز و درختان شهری به عنوان سرمایه ملی و عمومی متعلق به همه شهروندان است و مراقبت از آن باید همیشگی باشد.

شهردار پیشوا درختکاری را از مؤلفه‌های بسیار مهم و ضروری برای حفظ و تقویت طبیعت به عنوان سرمایه عظیم زندگی انسان‌ها برشمرد و گفت: روز درختکاری بهانه‌ای است برای اینکه ما به محیط زیست احترام گذاشته و این سنت پسندیده را بیش از پیش احیا کرده و یا حداقل آن را با دقت بیشتری نگهداری کنیم.

محمدی بیان کرد: در راستای ارتقاء کیفیت محیط زیست و افزایش سرانه فضای سبز، تعداد۵۰۰ اصله نهال در ضلع جنوبی تپه سلام کاشته شد و تعداد ۱۰ هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر نیز بین شهروندان توزیع شده است.

شهردار پیشوا در پایان با بیان این موضوع که خوشبختانه در شهر ما، افراد زیادی هستند که به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی در زمینه کاشت درخت و حفظ فضای سبز فعالیت می کنند، گفت: از تلاش تمام افرادی که در امر درختکاری و حفظ فضای سبز شهر پیشوا تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha