• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402121913620
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان عنوان کرد

هدف‌گذاری ‌برای‌ جمع‌آوری ۶۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری خوزستان

هدف‌گذاری ‌برای‌ جمع‌آوری ۶۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری ۶۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

جمال شیبه در نشست خبری که امروز (۱۹ اسفندماه) به مناسبت آغاز هفته احسان و نیکوکاری، سالروز تاسیس کمیته امداد و آغاز جشن نیکوکاری برگزار شد، اظهار کرد: جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه در خوزستان آغاز شده است و روز گذشته در تمام مصلاهای نماز جمعه، پایگاه‌های کمیته امداد دایر بودند و مردم استقبال خوبی هم داشتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه این جشن با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، روز دوشنبه در سراسر خوزستان زنگ نیکوکاری در مدارس زده خواهد شد. امیدواریم با توجه به مصادف شدن این جشن با ایام شعبان، ماه مبارک رمضان و نوروز، امسال بهتر از سال‌های گذشته سفره محرومان و نیازمندان را رنگین کنیم.

شبیه با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) حدود ۱۲۰ خدمت به مددجویان ارائه می‌دهد، گفت: مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خوزستان در جشن نیکوکاری سال گذشته حدود ۴۵ میلیارد تومان بود. امسال هدف‌گذاری شده است ۶۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شود و تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان از این رقم جمع‌آوری شده است. اگر امسال ۶۰ میلیارد تومان کمک مردمی محقق شود، نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد خواهیم داشت.

وی بیان کرد: هر چند رسما جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفندماه آغاز شده است اما بسیاری از مردم نیز از ابتدای اسفند کمک‌های خود را واریز کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با بیان اینکه عیدی افراد تحت پوشش تا پایان سال واریز می‌شود، عنوان کرد: حدود ۱۳۰ هزار خانوار در قالب ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد خوزستان هستند و در حال دریافت خدمات بوده و پشت نوبتی برای دریافت خدمات نداریم.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال عید همدلی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های خود را تقدیم کنند. ادارات کمیته امداد در سطح استان خوزستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha