• شنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1402121913639
  • خبرنگار : 71567

از سوی معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام شد

تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر در مؤسسه‌های علمی

تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر در مؤسسه‌های علمی

شیوه نامه تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر به عنوان عضو هیأت علمی در مؤسسه‌های علمی (طرح جهت) توسط مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت اعلام شد.

به گزارش ایسنا، مرکز جذب و امور اعضای هیات علمی و نخبگان وزارت بهداشت اعلام کرد؛ به منظور اجرایی سازی «آیین نامه جذب دانش آموختگان برتر برگزیده بنیاد ملی نخبگان به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور» مصوبه شماره ۶۱۲۷/۱۴۰۲/دش مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و به استناد تبصره ماده ۳ و تبصره ۳ ماده ۴ آیین نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش آموختگان برتر دانشگاهی «مصوب هیات امنای بنیاد ملی نخبگان در تاریخ ۱۳۹۴/۰۳/۱۳، شیوه نامه ای تحت عنوان طرح تسهیلات جذب دانش آموختگان برتر به عنوان عضو هیات علمی در مؤسسه های علمی (طرح جهت) تدوین شده است.

بر این اساس برگزیدگانی که با بهره مندی از تسهیلات این طرح به عنوان عضو هیات علمی در یکی از موسسات آموزش عالی کشور جذب می شوند، در راستای ایفای نقش و مسؤولیت اجتماعی نخبگان کشور، متعهد خواهند بود تا در صورت فراخوان بنیاد، در راستای حل مسائل و چالش های اولویتدار علمی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی کشور و یا مشارکت در توسعه و ارتقا سطح ارائه خدمان به نخبگان و استعدادهای برتر کشور، به مدت یکسال از تاریخ جذب حداقل ۴۰ ساعت در ماه با بنیاد ملی نخبگان همکاری داشته باشند.

هر متقاضی حداکثر یکبار مجاز به استفاده از تسهیلات این شیوه نامه است و پس از جذب به عنوان عضو هیات علمی در یکی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با بهره مندی از تسهیلات مربوط به این طرح، مجاز به استفاده مجدد از آن نیست.

متقاضیان طرح فوق می توانند با مراجعه به اینجا جزییات این طرح را مطالعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha