• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۲:۰۰
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1402121913670
  • خبرنگار : 50105

رقابت کار دست خودروهای برقی چین داد

رقابت کار دست خودروهای برقی چین داد

داده‌های صنعت چین نشان داد با تشدید رقابت با رهبر بازار بی‌وای‌دی که دور عمیق‌تری از کاهش قیمت‌ها را پیش می‌برد، فروش خودروهای الکتریکی چین در ژانویه تا فوریه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، داده‌های انجمن خودروهای مسافربری چین نشان می‌دهد که فروش خودروهای برقی باتری‌دار ۱۸.۲ درصد افزایش یافته است. این امر تا حدی منعکس‌کننده کاهش علاقه مصرف کنندگان بود زیرا سرما عملکرد باتری‌های خودروهای الکتریکی را کاهش داد.

فروش خودروهای انرژی نو از ۳۶.۲ درصد در سال ۲۰۲۳، در دو ماه اول ۳۷.۵ درصد افزایش یافت. این رقم در مقایسه با رشد ۱۶.۳ درصدی کلی بازار خودروهای سواری در ژانویه تا فوریه و نشان‌دهنده ضریب نفوذ ۳۳.۵ درصدی خودروهای انرژی نو در مقابل ۲۸.۳ درصد در دوره مشابه سال ۲۰۲۳ است.

بر اساس گزارش رویترز، این انجمن در بیانیه‌ای اعلام کرد ضعف در شارژ مجدد خودروهای الکتریکی و برد رانندگی به دلیل باران، برف و یخبندان، به طور موقت بر اطمینان خرید مصرف‌کننده تاثیر گذاشته است. تغییر زمان تعطیلات سال نو چین منجر به نوسانات داده‌های ماهانه در دو ماه اول سال می ‌شود. تعطیلات در ماه فوریه امسال هشت روز به طول انجامید، در حالی که در ژانویه سال گذشته هفت روز بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha