• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122013997
  • خبرنگار : 50630

مدیرکل منابع طبیعی مازندران:

امور اراضی جهاد کشاورزی متولی رفع تداخلات اراضی است

امور اراضی جهاد کشاورزی متولی رفع تداخلات اراضی است

ایسنا/مازندران مدیرکل منابع طبیعی مازندران با بیان اینکه امور اراضی جهاد کشاورزی را متولی اصلی رفع تداخلات اراضی عنوان کرد و گفت: منابع طبیعی یکی از اعضای این کمیسیون است و در حال حاضر با قوانین موجود، منبع و ماخذ ما برای صدور رأی، عکس‌ها و تصاویر دهه چهل است و تغییر آن منوط به تغییر و تصویب قوانین جدید خواهد بود.

سید علی علوی امروز ۲۰ اسفند در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت طرح خروج دام از جنگل اظهار کرد: اجرای صحیح این طرح به نفع جنگل است، وجود دام بیشتر از استاندارد در مراتع و جنگل، به نهال‌های جدید آسیب زده و باعث کوبیدگی خاک خواهد شد.

وی افزود: در این زمینه پرونده‌های تعیین صلاحیت‌شده و قیمت‌گذاری‌شده مورد تأیید سازمان بازرسی در حال انجام است و پرونده جدیدی در خصوص طرح خروج دام از جنگل نداریم.

علوی، امور اراضی جهاد کشاورزی را متولی اصلی رفع تداخلات اراضی عنوان کرد و گفت: منابع طبیعی یکی از اعضای این کمیسیون است در حال حاضر با قوانین موجود، منبع و ماخذ ما برای صدور رأی، عکس‌ها و تصاویر دهه چهل است و تغییر آن منوط به تغییر و تصویب قوانین جدید خواهد بود.

امور اراضی جهاد کشاورزی متولی رفع تداخلات اراضی است

مدیرکل منابع طبیعی مازندران-ساری در خصوص نصب تابلوی نام منابع طبیعی شهرستان بابل بر سر در اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه گفت: سریالی با حضور بازیگران و کارگردان شناخته شده برای تولید اثری فاخر با موضوع منابع طبیعی در حال فیلمبرداری است و با توجه به دید بصری مناسب در اداره منابع طبیعی سوادکوه و وجود اداره منابع طبیعی بابل در داخل شهر، اداره منابع طبیعی شهرستان سوادکوه برای فیلمبرداری تعیین شد و موافقت سازمان جنگل‌ها و صدا و سیما را نیز دریافت کرده‌ است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۰ ۲۳:۴۵

به نظر من باید امور اراضی و منابع طبیعی و محیط زیست ادغام شود

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۰ ۲۳:۴۶

شاید عده‌ای نگذارند موازی کاری حذف شود

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۱۰:۰۶

سلام وعرض ادب خدمت ریاست محترم جهاد کشاورزی کل کشور اگه میخان کار درست بشه سند مشاعی هر کشاورز باید سر جای خودش باشه که انقدر پرونده ملکی در دادگاه وجود نداشته باشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۱۱:۵۸

اللهم اخذل من خذل المسلمین امین

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۰۹:۰۲

سلام من یه زمین پدری دارم که ازقبل ده چهل هم زمین کشاورزی بوده باهزاربدبختی رفتم عکس هوای سال چهل هفت روهم تهیه کردم الانم نه جهاد کشاورزی نه منابع طبیعی قادربه تشخیص نیستن.میگن نه زمین ملیه نه طبیعی نه کشاورزی.حالا شمابگید چی هستش راهنمای کنید ازشاهیندژ.