• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402122014331
  • خبرنگار : 50295

معاون استاندار زنجان:

مدیریت استعدادهای ورزشی راهی برای ایجاد نشاط است

مدیریت استعدادهای ورزشی راهی برای ایجاد نشاط است

ایسنا/زنجان معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان گفت: شناسایی استعداد، کمک به رشد بهتر و کسب موفقیت‌های جدید در حوزه ورزش باید استمرار داشته باشد.

ابوالفضل رفیعی امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفند ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر، اظهار کرد: یکی از وظایف دولت زمینه‌سازی برای شکوفایی استعداد در زمینه‌های مختلف و ورزش است و باید به رشد و بالندگی بیشتر استعدادهای ورزشی در استان کمک کنیم.

وی افزود: شناسایی استعدادها، کمک به رشد بهتر و کسب موفقیت‌های جدید باید استمرار داشته باشد. مدیریت استعدادهای ورزشی موجب ایجاد نشاط مثبت در جامعه می‌شود.

او با بیان اینکه مدیریت استعدادهای ورزشی به ارتقای ورزش قهرمانی، کسب مدال و به اهتزار درآوردن پرچم در میادین بین‌المللی کمک می‌کند، بیان کرد: نقش مربیان در پرورش و آموزش ورزشکاران بسیار مهم است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اخلاق و جوانمردی در ورزش، ادامه داد: هنگام صحبت کرد از برخی ورزشکاران مانند تختی از جوانمردی آن‌ها، نحوه برخور با ورزشکاران و نوع کمک کردن‌شان یاد می‌کنیم. این، نوع رفتار آن‌هاست که موجب ماندگاری‌شان شده است.

در ادامه جلسه، معاون ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در مسیر حرکت و موفقیت باید یکسری اصول و قواعد را رعایت کنیم.

غفار امانی بیان کرد: هدف، اولین نکته‌ای است که باید در ورزش تدوین شود، بعد از آن پشتکار و عقب‌نشینی نکردن جزو عوامل مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه مسیر همیشه هموار نیست و با صبر و استقامت، مسیر باز خواهد شد، اظهار کرد: با پشتکار و هدف باید رو به جلو حرکت کنید تا با کمک مربیان قهرمان‌پرور بتوانید پرچم ایران را به اهتزاز درآورید.

او افزود: مربیان تعیین‌کننده و محور اصلی توسعه ورزش قهرمانی هستند. در ایران ثایت کرده‌ایم که با انگیزه می‌توانیم بسیاری از کشورهایی را که با تکنولوژی‌های روز کار می‌کنند، شکست دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha