• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402122014424
  • خبرنگار : 50659

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل خبرداد

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل شتاب می‌گیرد / کیفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خط قرمز ماست

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در اردبیل شتاب می‌گیرد / کیفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خط قرمز ماست

ایسنا/اردبیل مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از تسریع و شتاب گرفتن پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن در همه مناطق استان اردبیل در سال آتی جدید خبر داد.

محبوب حیدری ۲۰ اسفند در دیدار با پیمانکاران نهضت ملی مسکن در سایت و شهرک شهید سلیمانی اظهار کرد: با رفع مشکلات و موانع اداری و همچنین همراهی بانک های عامل با پیمانکاران در سال جدید، پروژه های نهضت ملی مسکن با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ساخت و اجرای نهضت ملی مسکن در رتبه نخست کشور قرار گرفته که این کار با مجاهدت همکاران و پیمانکاران محترم بدست آمده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه افزود: حل مشکلات فی ما بین پیمانکاران با بانک ملی ایران و برخی از بانکهای عامل مشارکت کننده در نهضت ملی مسکن و همچنین سازمان نظام مهندسی ساختمان و امور مالیاتی در دستور کار شورای مسکن استان به ریاست استاندار محترم قرار خواهد گرفت و انشاالله این موضوع با ورود نماینده عالی دولت در استان بزودی برطرف خواهد شد.

دبیر شورای مسکن استان تاکید کرد: با تلاش و پیگیری های همکاران معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اسناد مالکیت بیشتر زمین های اختصاص یافته به پروژه های نهضت ملی مسکن بنام دولت و راه و شهرسازی صادر شده و اسناد الباقی اراضی هم طی ماههای آینده صادر خواهد شد.

حیدری افزود: پیمانکاران بازوان پرتوان اجرایی دولت و همچنین راه و شهرسازی هستند و بعنوان ضلع مهم توسعه و پیشرفت استان حائز اهمیت بوده و ما در حل مشکلات و موانع اداری احتمالی این عزیزان مصمم هستیم.

کیفیت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خط قرمز ماست

مدیر کل راه و شهرسازی استان در ادامه این جلسه صمیمی و دو ساعته خطاب به پیمانکاران گفت: کیفیت پروژه های نهضت ملی مسکن خط قرمز ما بوده و موظف هستیم واحد های مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان عزیز که عمدتا" از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل نماییم و در این موضوع هیچ بهانه، کم کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

حیدری در پایان با تشکر و قدردانی از اهتمام جدی استاندار و همراهی خوب شهردار اردبیل در اجرای نهضت ملی مسکن اظهار کرد: احصاء و بروز رسانی قیمت های تمام شده واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن را با جدیت دنبال خواهیم کرد تا از بروز هرگونه مشکل برای مردم و متقاضیان در آینده جلوگیری شود.

در ابتدای این جلسه تعدادی از پیمانکاران فعال در سایت و شهرک بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی با تشکر از زحمات و پیگیریهای مدیر کل راه و شهرسازی استان به بیان مشکلات خود در رابطه با تامین انرژی و سوخت مورد نیاز برای ماشین الات و گرمایش کارگاه، بحث ارزش افزوده و مشکلات مالیاتی و عدم همراهی برخی از بانکهای عامل استان و همچنین تسریع در رسیدگی به صورت وضعیت ها و اسناد مالی پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha