• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402122014470
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار:

۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردبیل پرداخت شده است

۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد اردبیل پرداخت شده است

ایسنا/اردبیل معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار اردبیل گفت: ۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات با همت و همراهی بانک‌های عامل به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در حوزه خوداشتغالی پرداخت شده است.

یاسر عبداللهی ۲۰ اسفند در جشن ملی توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در استانداری اردبیل، اظهار کرد: با تلاش و همت دولت سیزدهم در بحث اشتغال مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر اقدامات و حمایت‌های خوبی انجام شده تا در عرصه تولید و اشتغال بتوانند به نقطه خودکفایی برسند.

 وی حمایت‌های همه‌جانبه رییس جمهور، وزرا و استاندار اردبیل را از طرح‌های توانمندسازی و خوداشتغالی مددجویان یادآور شد و تصریح کرد: بانک‌های عامل از محل تبصره ۱۶ و ۱۷ عملکرد خوبی را در ۲ سال اخیر از خود نشان دادند و بخش عمده‌ای از این تسهیلات پرداخت شده و پرداختی‌ها همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

 معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار اردبیل گفت: از جز سه و چهار تبصره‌های قانونی بودجه سال گذشته و امسال و از رقم ۷۸۰ میلیارد تومان منابع کمیته امداد، با همت بانک‌های عامل ۴۳۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده تا صاحبان سه هزار و ۷۰۰ طرح اشتغالزا بتوانند فرصت‌های اشتغال برای خود و سایر گروه‌های جامعه مهیا کنند.

 عبداللهی رویکرد کمیته امداد را در بحث اشتغال، رویکرد مناسب و قابل تقدیر توصیف کرد و افزود: در استان اردبیل نیز اقدامات حمایتی خوبی از این نهاد انقلابی آغاز شده و امیدواریم با حمایت همه‌جانبه تمامی تعهدات اشتغال مددجویان محقق شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اکثر بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات تلاش و جدیت مضاعفی را داشته اند و به صورت هفتگی این پرداختی‌ها رصد و پایش می‌شود تا در صورت عقب‌ماندگی موانع رفع شده و تسهیل‌گری خاصی را در بخش اشتغال و خودکفایی شاهد باشیم.

 عبداللهی به برگزاری جشن خودکفایی ۱۰۰ هزار نفر در سراسر کشور و حدود ۲ هزار مددجوی کمیته امداد استان اشاره کرد و ادامه داد: در آستانه ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید این جشن نویدبخش تحول در حوزه اشتغال و کارآفرینی است و امیدواریم در همه بخش‌های استان شاهد رونق تولید، اشتغال و کاهش آسیب‌ها، دغدغه‌ها و نگرانی‌های خانوارها باشیم.

 معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار اردبیل اضافه کرد: دولت تلاش می‌کند در ابعاد مختلف حمایت‌های لازم و همه‌جانبه را از صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران انجام دهد و در استان اردبیل نیز با تاکید استاندار اردبیل بحث رونق تولید، ایجاد اشتغال و درآمد پایدار جز رویکردها و برنامه‌های اصلی است که در سال آینده نیز این رویکرد و برنامه‌ها با نگاهی جامع و برنامه‌ریزی دقیق پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha