• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۷:۰۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402122014506
  • خبرنگار : 50649

نیک‌اندیشان عرصه سلامت در شیراز تجلیل شدند

نیک‌اندیشان عرصه سلامت در شیراز تجلیل شدند

ایسنا/فارس مراسم تجلیل از خیران برگزیده بیمارستان آنکولوژی امیر شیراز امروز، ۲۰ اسفندماه با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در شیراز برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با اشاره به وجود اندیشمندان، دانشمندان، شعرای بزرگ و خیرین نام‌آور در تاریخ فارس گفت: همه ما وامدار اندیشه درست و پاک این افراد هستیم.

سیدوحید حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره خیرین عرصه سلامت به ویژه مرحومه «زهرا سعادت» و مرحوم «محمد نمازی»؛ بر اهمیت اقدامات نیک‌اندیشانه خیرین عرصه سلامت تأکید و با اشاره به اقداماتی که از گذشته تاکنون در بیمارستان آنکولوژی امیر انجام شده، به بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی مرحومه زهرا سعادت، مؤسس بیمارستان آنکولوژی امیر پرداخت.

وی، اقدامات خیرین عرصه سلامت فارس را در کشور بی‌نظیر خواند و تاکید کرد: بسیاری از خدمات تخصصی و فوق تخصصی سلامت محور در شیراز و استان فارس، با حمایت‌های ارزشمند خیرین به ثمر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به سختی‌های ویژه خدمات‌رسانی به بیماران مبتلا به سرطان، از تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی اساتید مدیران و کارکنان مرکز آموزشی درمانی آنکولوژی امیر قدردانی کرد و ادامه داد: وظیفه ذاتی، اخلاقی و دینی ما است که با تمام توان، برای التیام دردهای بیماران مبتلا به سرطان تلاش کنیم.

حسینی ادامه داد: نیت خیر و پاک خیرین در تحقق اقدامات نیک‌اندیشانه، بیش از میزان کمک‌ها اهمیت دارد و امیدواریم اقدامات خیرخواهانه خیرین همواره جاری و پایدار باشد، زیرا کار خیر سبب باقیات صالحات است و اثر آن نه تنها امروز، بلکه در سالیان طولانی اثرگذار است و ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، در این برنامه، ساختمان منزل مسکونی مرحومه بانو «زهرا سعادت»، به مساحت سه هزار و ۸۰۰ متر مربع و در مجاورت بیمارستان آنکولوژی امیر، بنا بر وصیت آن مرحومه، به منظور توسعه بیمارستان آنکولوژی امیر و ارائه خدمات جامع به بیماران سرطانی، به این مرکز آموزشی درمانی اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha