• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122014576
  • خبرنگار : 50093

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء:

مطالبات قرارگاه خاتم در سراسر کشور به ۳۲۰ هزار همت می‌رسد

مطالبات قرارگاه خاتم در سراسر کشور به ۳۲۰ هزار همت می‌رسد

ایسنا/خراسان رضوی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) گفت: مطالبات قرارگاه بالا است. نزدیک به ۳۲۰ هزار همت در سطح کشور طلب داریم، اما به دلیل حساب و کتاب به‌روزی که با خراسان رضوی داریم مطالبات ما از این استان کم است.

سردار عبدالرضا عابد، امروز ۲۰ اسفند ماه در جمع خبرنگاران در حاشیه بهره‌برداری از دسترسی دوم ایستگاه «الندشت» خط دو قطار شهری مشهد با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم دارای ۱۵ پروژه در سطح خراسان رضوی است، اظهار کرد: این پروژه‌ها از نوع مترو، پل روگذر، پل زیرگذر، آب‌رسانی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب است. همچنین برای پروژه‌ حرم تا حرم که در آینده برای ما تعریف شده، قول داده شده تا در سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی این پروژه نیز آغاز به کار کند.

وی افزود: خط دو متروی مشهد به طول ۱۴ کیلومتر با ۱۳ ایستگاه است که فقط یک ایستگاه از آن باقیمانده که ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و به زودی افتتاح خواهد شد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با اشاره به سرعت بهره‌برداری ایستگاه الندشت در خط دو مترو مشهد خاطرنشان کرد: ایستگاه الندشت دارای ۷۰۰۰ متر مربع زیربنا است که به لحاظ کیفی و سرعت، کار بی‌نظیری شکل گرفته است. مطابق گزارشی که به قرارگاه خاتم داده بودند فکر نمی‌کردم این ایستگاه امروز افتتاح شود. عزم و اراده همکاران ما با پشتوانه شهرداری مشهد این پروژه امروز به افتتاح رسید، امیدوارم در ماه رمضان دعای مردم برای ما خیر و برکت داشته باشد.

عابد با اشاره به مطالبات قرارگاه خاتم در سراسر کشور تصریح کرد: مطالبات قرارگاه بالا است. نزدیک به ۳۲۰ هزار همت در سطح کشور طلب داریم. مطالبات ما از خراسان رضوی خیلی کم است و حساب و کتاب ما به روز است و نگرانی بابت مطلبات‌مان از خراسان رضوی نداریم، سایر پروژه‌های مختلف در سراسر کشور نیز با دستور رئیس جمهور یکی پس از دیگری حل و فصل خواهد شد تا بتوانیم از توان خود در پروژه‌هایی که نیاز است قرارگاه در آن حضور داشته باشد، استفاده کنیم.

وی در خصوص وضعیت افتتاح تصفیه‌خانه پرکندآباد اضافه کرد: تصفیه‌خانه شرایط خاص و پیچیده‌ای دارد. با توجه به اینکه کارفرما از زمان این پروژه تعریفی نداشته است، همکاران ما در تلاشند مدت زمان بهره‌برداری تصفیه‌خانه پرکندآباد را به نصف برسانند. این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد، چون خراسان رضوی زائرپذیر است و اگر این مشکلات را حل کنیم، قطعا مسافران و زائران مشهد می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha