• یکشنبه / ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1402122014611
  • خبرنگار : 50229

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد؛

بهره‌برداری و آغاز اجرای حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال پروژه‌ راهداری در خوزستان

بهره‌برداری و آغاز اجرای حدود ۳۶ هزار میلیارد ریال پروژه‌ راهداری در خوزستان

ایسنا/خوزستان با حضور وزیر راه و شهرسازی، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اعتبار بیش از ۳۵هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

در سفره یک‌روزه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به خوزستان، پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اعتبار بیش از ۳۵ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند و یا عملیات اجرایی آن ها آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بهسازی و روکش آسفالت ۲۵۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی، ساخت ۱۳۰ کیلومتر راه روستایی، رفع ۹ نقطه پرحادثه، احداث و تعمیر ۱۷۵ دستگاه پل و ابنیه فنی، ایمن سازی ۸۲۹ کیلومتر راه، ۶۴ سامانه هوشمند، ۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی، احداث و بهسازی ۳ باب راهدارخانه و انبار شن و نمک و خرید و بازآمدسازی ۱۵ دستگاه ماشین آلات با اعتباری بیش از ۲۲ هزار و ۳۴۹ میلیارد ریال در سفر امروز وزیر راه و شهرسازی به استان خوزستان به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین در این سفر عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت ۲۵۲ کیلومتر راه اصلی و روستایی، ساخت ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی، رفع ۱۰ نقطه پرحادثه، احداث و تعمیر ۲۵ دستگاه پل و ابنیه فنی، ایمن سازی ۳۷ کیلومتر راه، ۱۰ سامانه هوشمند، یک باب مجتمع خدماتی رفاهی، احداث و بهسازی ۴ باب راهدارخانه و انبار شن و نمک و خرید و بازآمدسازی ۷ دستگاه ماشین آلات با اعتبار بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال آغاز شد.

همچنین ۱۶۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اعتبار بیش از ۳۴ هزار و ۹۷۲ میلیارد ریال نیز در دست اجرا هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۸:۳۳

سلام عليكم. من روستای چم فرج دو زندگی میکنم الان چهل سال که جاده روستامون آسفالت نشده برای اهالی روستا مشکلات متعددی درزمستان ایجاد کرده پس کی فرجی بشود واز نعمت آسفالت بهره مند شویم..حسبی الله