• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122114683
  • خبرنگار : 50177

بازرس واحد کنترل کیفیت شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان کشور:

۴۵ دفتر نمایندگی خون بندناف در کشور فعالیت دارند

۴۵ دفتر نمایندگی خون بندناف در کشور فعالیت دارند

ایسنا/لرستان بازرس واحد کنترل کیفیت شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان کشور گفت: در حال حاضر ۴۵ دفتر نمایندگی فعال خون بندناف در کشور داریم و روز به روز به تعداد این شعب و دفاتر اضافه می‌شود.

دکتر امین خوش اخلاق در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سلامت نوزاد و مادر اولویت اول ماست.

وی با بیان اینکه خون بندناف به عنوان یک پسماند بیولوژیک در بیشتر جاها دور ریخته می‌شود، بیان کرد: خون بندناف منبعی غنی از سلول‌های بنیادین غیرتهاجمی است که هیچ خطری ندارد و باید فرهنگ استفاده از آن در جامعه نهادینه شود.

بازرس واحد کنترل کیفیت شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان کشور افزود: یکی از کارهایی که شرکت ما انجام داده است نشر این اطلاعات است.

خوش اخلاق با بیان اینکه در حال حاضر ۴۵ دفتر نمایندگی فعال خون بندناف در کشور داریم و روز به روز به تعداد این شعب و دفاتر اضافه می‌شود، اضافه کرد: به دنبال بومی‌سازی این مسئله هستیم تا علاوه بر ارائه خدمات به مردم اشتغال زایی نیز ایجاد و از افراد بومی استان‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران به لحاظ هزینه‌ای که دریافت می‌کند نسبت به کشورهای دیگر کمتر است، بنابراین نمونه‌هایی از کشورها داریم که به شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان کشور ارسال شده است.

بازرس واحد کنترل کیفیت شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان کشور بیان کرد: کار ذخیره‌سازی، آزمایشگاهی، فریز و جداسازی سلول‌ها در شرکت فناوری بن‌یاخته‌های رویان انجام و عقد قرارداد و جمع آوری سلول‌های بنیادی خون بندناف در دفاتر و شعب استان‌ها انجام می‌شود.

خوش اخلاق تصریح کرد: اخیراً در پارک علم و فناوری پردیس ساختمان جدیدی را تجهیز کرده که در آینده قسمتی از کارهای شرکت به آنجا انتقال داده می‌شود، البته قسمت اعظم تانک‌ها به ساختمان جدید منتقل شده است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha