• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402122114803
  • خبرنگار : 50037

توزیع ۱۸۰۰ جفت کفش بین ایتام و دانش‌آموزان کم‌برخوردار اسدآباد

توزیع ۱۸۰۰ جفت کفش بین ایتام و دانش‌آموزان کم‌برخوردار اسدآباد

ایسنا/همدان رئیس مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) شهرستان اسدآباد از توزیع ۱۸۰۰ جفت کفش بین ایتام، نیازمندان و دانش‌آموزان کم‌برخودار این شهرستان خبر داد.

سلطان هادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با پویش کفش مهربانی و با کمک خیرین و مردم نوع‌دوست در این پویش ۱۸۰۰ جفت کفش به ارزش ۴۲۰ میلیون تومان تهیه و خریداری و بین ایتام و نیازمندان و دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شد.

وی با بیان اینکه با همکاری و همراهی مردم شهرستان به ویژه اعضای مؤسسه توانسته‌ایم تعداد زیادی خانواده‌های کم‌برخوردار را تحت پوشش مؤسسه خود قرار دهیم، تصریح کرد: یکی از اساسی‌ترین اهداف این مؤسسه خیریه سرپرستی و حمایت مالی و معنوی از ایتام، نیازمندان و خانواده‌های بی‌سرپرست شهرستان بوده که در همین رابطه سرپرستی بیش از ۱۵۰ نفر از ایتام و تعداد زیادی از نیازمندان شهرستان مورد پذیرش حامیان قرار گرفته و هر یک از این ایتام حداقل دارای یک حامی هستند و از نظر مالی و معنوی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

هادی درباره چگونگی تحت پوشش قرار دادن ایتام در خیریه صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد یادآور شد: انتخاب این افراد از روی پرونده و مشخصات آنها صورت می‌گیرد و تعهد حمایت مالی حامی‌ها از ایتام به صورت کتبی حداقل به مدت یک سال و با واریز مبلغ مورد نظر انجام می‌شود.

رئیس مؤسسه خیریه دارالایتام صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد ادامه داد: هر ماه به صورت مستقیم حامیان ایتام تحت پوشش این خیریه مبالغ خود بین را به حساب کودکان نیازمندی که از نعمت پدر محروم شده‌اند و تحت حمایت حامیان این خیریه هستند، واریز می‌کنند.

وی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه و توزیع البسه و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان هر سال در دو مقطع عید نوروز و مهرماه با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و ارگان‌های ذیربط، کمک‌های درمانی با همکاری اداره اوقاف، توزیع حواله نان بین نیازمندان، توزیع گوشت قربانی و کمک‌های موردی را از جمله کمک‌های انجام شده این مؤسسه برشمرد و گفت: این مؤسسه یکی از مراکز عام‌المنفعه در کمک به نیازمندان و افراد کم‌برخوردار این شهرستان بوده که از سال ۸۳ با همکاری ۸۰ خیّر فعالیت خود را آغاز کرد و طی گذشت ۱۹ سال‌شمار خیرین آن هم‌اکنون به بیش از ۳۰۰ نفر رسیده است.

این خیر نیک‌اندیش اسدآبادی بیان کرد: مؤسسه خیریه دارالایتام والمساکین صاحب‌الزمان(عج) اسدآباد آماده دریافت کمک‌های خیرین و توزیع بین نیازمندان واقعی بوده که در همین رابطه خیرین می‌توانند کمک‌های مالی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۲۳۹۴۲ به نام مؤسسه واریز کرده و یا به آدرس اسدآباد میدان امام(ره)، طبقه فوقانی صندوق قرض‌الحسنه مهدیه مراجعه کنند ضمن اینکه شماره تماس ۰۸۱۳۳۱۱۳۵۷۵ آماده پاسخگویی به سوالات بیشتر خیرین در رابطه با خدمات و فعالیت‌های این مؤسسه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha