• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402122114858
  • خبرنگار : 50212

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در اراک

اجرای طرح «آقا حساب کردند» در اراک

ایسنا/مرکزی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از اجرای طرح «آقا حساب کردند» و تسویه بدهی نیازمندان در حاشیه شهر اراک خبر داد.

محمد بخشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هر ماه خادمیاران و یاوران رضوی و جمعی از نیکوکاران شهر اراک دست به دست هم داده و در پویش قرار هشتم به نیت امام رضا علیه السلام شرکت می‌کنند و قرار بر این شد تا کمک‌های بهمن ماه، در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، برای اجرای طرح «آقا حساب کردند» هزینه شود.

وی افزود: در طرح آقا حساب کردند، بدهی خرد بدهکاران آبرومند به فروشگاه‌های مواد غذایی حاشیه شهر اراک از طرف آقا امام رضا علیه السلام تسویه می‌شود.

بخشی بیان کرد: خادمیاران رضوی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی در چند فروشگاه از محله‌های باغ خلج، ولیعصر، منطقه فوتبال و رودکی حضور یافته و جویای حساب‌های دفتری خانواده‌های آبرومند و نیازمند شدند و حساب های آنان را با نام حضرت رضا علیه السلام تسویه کردند.

وی تصریح کرد: در این طرح جمعا مبلغ ۱۹۱ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۳۳۱ ریال جمع آوری و حساب‌های خرد برخی خانواده‌ها زیر سایه حضرت رضا علیه السلام تسویه و در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان تا حدودی از دغدغه این خانواده‌ها کاسته شد.

بخشی با بیان اینکه این طرح در تمامی نقاط استان مرکزی به همت خادمیاران رضوی کانون‌های خدمت رضوی شهرستان ها اجرایی می شود، اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح کم کردن دغدغه خانواده‌های بی‌بضاعت است و با توجه به اینکه نیازمندان بضاعت مالی چندانی ندارند و قدرت خرید آنها کاهش‌یافته، خادمیاران با کمک خیرین در ایام مختلف سال این طرح را اجرا می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۰۱:۴۶

درود برمومنین وجهاگران عرصه فرهنگی ومردان شریف ونجیب در آستان قدس رضوی اراک واز هیچ کوششی درکمک به نیازمندان با کمال ادب واخلاص دریغ نمی نمایند .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۰۵:۵۶

سلام دست مریزاد خسته نباشید درود بر شما اما یک سوال برای من پیش اومده شما پول حساب اشخاص بی بضاعت رو به صاحب فروشگاه می‌پردازید وصاحب حساب خبر نداره حالا اگر صاحب فروشگاه آدم درستی نباشه وهم از شما پول بگیره هم از شخص بی بضاعت شما چگونه متوجه میشی متأسفانه این روزا افراد بی دین و ایمان زیاد شدند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۰۸:۴۱

سلام آقا جان میشه برای من هم حاجتم رو حساب کنید؟قربونت برم امام رئوف من.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۰۹:۱۹

عالی

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۱۱:۴۸

سلام خدا قوت همه ایران مهمان امام رئوف هستند. چه کار خوبی احسنت.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۱۷:۰۷

منهم همیشه در صبح چهارشنبه های امام رضایی شرکت می کنم واقعا انسانهای پاک وشریفی هستند در برنامه هاشون کمک به مردم الویت هست