• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402122114974
  • خبرنگار : 71489

شهریاری: با دعوا کردن مشکلات کشور حل نمی‌شود

شهریاری: با دعوا کردن مشکلات کشور حل نمی‌شود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات اخیر تاکید کرد که مردم با وجود گلایه‌مندی‌های اقتصادی جهت دفاع از آرمان‌های کشور و شهدا در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند.

به گزارش ایسنا، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در نطق میان دستور خود با تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند اظهار کرد: مردم با وجود اینکه از اوضاع کنونی به ویژه از اقتصاد گلایه‌مند هستند و به حق هم می‌باشد باز هم در شرایط حساس برای دفاع از آرمان‌های کشور و شهدا در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به منتخبان مجلس دوازدهم، تاکید کرد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خودمان قرار دهیم؛  باید از موارد خلاف و تفرقه انگیز پرهیز کنیم و نمایندگان مجلس باید برای وحدت عملی و حل مشکلات مردم هم قسم شوند. این روزها شاهد تخریب چهره‌های مختلف سیاسی هستیم که به جز مأیوس کردن مردم حاصلی نخواهد داشت و کام مردم را تلخ خواهد کرد.

این نماینده مجلس در ادامه‌ی نطق خود به بیان برخی از مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخت و با گلایه از انجام نشدن دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان یکی از استان‌هایی است که متاسفانه علی رغم تمام تلاش‌هایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باز از آخر رتبه اول را دارد و مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی و فقر در این استان غوغا می‌کند. متاسفانه سفر دوم حضرت عالی به هر دلیلی به استان انجام نشد و شاید بهانه‌ آن باشد که پروژه مهمی که در شأن افتتاح توسط رئیس جمهور باشد وجود ندارد، لذا اگر پروژه بزرگی در این استان وجود ندارد مردم مقصر نیستند و این دولتمردان هستند که کار اساسی و درستی در استان سیستان و بلوچستان انجام ندادند.

شهریاری در ادامه خواستار اتخاذ تدابیر اساسی دربارحل مشکلات مردم شد و عنوان کرد: متاسفانه معلمان خرید خدمت، نهضتی‌ها علی رغم اینکه سال‌های زیادی را فعالیت کردند. هنوز بلاتکلیف هستند و همچنین نیروهای شرکتی هنوز حقوق خود را دریافت نکردند. همچنین پرسنل بهداشت درمان که در زمان کرونا وعده داده شده بود، مشکل‌شان حل شود همچنان مشکل‌شان حل نشده است و متاسفانه خیلی از قول‌هایی که رئیس جمهور در زمان انتخابات و در زمان ریاست جمهوری داده بودند، اجرایی و عملی نشد.

وی همچنین خواستار پایان بهانه جویی برخی از مدیران در حل مشکلات مردم شد و گفت: جلسات زیادی برای رفع مشکلات بهداشت درمان مردم گذاشتیم اما به اصطلاح نرود میخ آهنی بر سنگ؛ به نظر نمی‌آید که اراده جدی برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد، آن‌هم علی رغم اینکه قول داده می‌شود  و اما اتفاقی رخ نمی‌دهد.

نماینده مردم زاهدان در پایان خواستار عمل مسئولان به وعده‌های خود درباره حوزه انتخابیه‌اش شد و تاکید کرد: یک سال و نیم دیگر انتخابات ریاست جمهوری فرا می‌رسد و مردم یک کار عملی از دولت می خواهند؛ مردم می خواهند سفره‌شان پررنگ باشد. همچنین مردم با نظام و انقلاب مشکلی ندارند و تابع ولایت هستند، اما عملکرد دولتمردان به شدت مردم را ناراضی کرده است. متاسفانه مجلس هم در این بین عملکرد خوبی نداشته است لذا امیدواریم مجلس دوازدهم مشکل معیشتی مردم را پیگیری کند چراکه با دعوا کردن مشکلات کشور حل نمی‌شود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha