• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122115101
  • خبرنگار : 50177

استاندار لرستان:

اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش آموزان باشد

اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش آموزان باشد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش آموزان و مورد استفاده و تعالی نسل‌های آینده قرار گیرد و قطعاً در این زمینه اثرگذار است.

فرهاد زیویار امروز ۲۱ اسفندماه در نشست اجلاس سراسری نماز که با حضور معاون ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد، با بیان اینکه پرداختن به مقوله نماز بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: نماز ظرفیتی است که با عدد و رقم نمی‌توان در مورد آن بحث کرد و این ظرفیت عظیم حس و حال انسان‌ها را در مناسبات تغییر و در مسیر تعالی قرار می‌دهد.

وی با استقبال از برگزاری اجلاس سراسری نماز دانش‌آموزی در لرستان در اردیبهشت ماه سال آینده، گفت: اقامه نماز می‌تواند مبنای تربیت دانش آموزان و مورد استفاده و تعالی نسل‌های آینده قرار گیرد و قطعاً در این زمینه اثرگذار است.

استاندار لرستان با بیان اینکه شروع کارهای خوب همواره با نمازی بوده که توسط پدر و مادر به فرزندان آموزش داده شده و ما در مقابل این ظرفیت اساسی و فریضه واجب الهی باید به بهترین شکل‌ ممکن برنامه داشته باشیم، تصریح کرد: تمام کارهایی که انجام می‌دهیم در مقابل عظمت اقامه نماز بسیار ناچیز است و اگر در ظرفیت‌های اساسی مثل نماز و تعلیم و تربیت اقداماتی انجام شود به خاطر اثرگذاری روی نسل‌های آینده حائز اهمیت است و معامله با خداوند حساب و کتاب ندارد.

زیویار با اشاره به اینکه خودم را در این مسیر ابزار و وسیله می‌دانم، گفت: هر کس به سهم خودش در این زمینه قدم برمی‌دارد و در این زمینه هر کاری از دست ما بر بیاید با افتخار انجام می‌دهیم.

وی اظهار کرد: ما منتظر برنامه اجلاس هستیم و هر زمانی تقویم آن توسط ستاد اقامه نماز استان و آموزش پرورش لرستان نهایی شد ضمن استفاده از تجربیات سایر استان‌ها تلاش خواهیم کرد تا این برنامه به بهترین شکل ممکن در لرستان اجرایی شود.

گفتنی است؛ در این جلسه معاون ستاد اقامه نماز کشور، معاون اداره کل قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، رئیس اداره اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و رئیس ستاد اقامه نماز استان لرستان حضور داشتند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha