• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402122115228
  • خبرنگار : 71579

نتانیاهو: در حال جنگ با محور ایران هستیم

نتانیاهو: در حال جنگ با محور ایران هستیم

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تاکید بر لزوم از بین بردن حماس برای بقای این رژیم و با این ادعا که در یک نبرد عادلانه قرار دارد، مدعی شد «اسرائیل در حال جنگ با محور ایران است».

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گفت: «در خصوص اهداف اساسی با آمریکا توافقاتی داریم و به‌طور همزمان اختلافاتی در مورد چگونگی تحقق آن‌ها داریم».

او تاکید کرد: «برای نابودی حماس هرکاری لازم باشد انجام می‌دهیم و برای کاهش تلفات غیرنظامیان و کمک به مردم غزه تلاش خواهیم کرد».

نتانیاهو در گفت‌وگو با فاکس‌نیوز خاطرنشان کرد: «تماس‌های شفافی با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا داشتم اما من مسئول رهبری اسرائیل هستم و بیشتر مردم من را تایید می‌کنند!».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «ما باید حماس را از بین ببریم در غیر این صورت آینده‌ای در خاورمیانه نخواهیم داشت. از بین نبردن نیروهای حماس در رفح باعث می‌شود که آن‌ها بار دیگر خود را بسازند و بر نوار غزه سیطره پیدا کنند. با جو بایدن توافق کردم که باید حماس را از بین ببریم و نمی‌توانیم یک چهارم ارتش آن را که اکنون در رفح است، رها کنیم».

او در ادامه گفت: «تکرار حمله هفتم اکتبر(طوفان الاقصی) خط قرمز ماست و نمی‌توانیم اجازه دهیم که حماس باقی بماند. اغلب اسرائیلی‌ها سیاست ما در از بین بردن حماس و عدم برپایی دولت فلسطینی را تایید می‌کنند».

نتانیاهو مدعی شد: «جامعه بین‌المللی باید به‌طور کامل پشت اسرائیل باشد و فشارها را کنار بگذارد زیرا ما در یک نبرد عادلانه هستیم. حماس برای رسیدن به توافق مطالبه‌های عجیبی مطرح کرد اما ما در یک نبرد متعلق به خود نیستیم، بلکه درحال نبرد با محور ایران هستیم».

نتانیاهو همچنین مدعی شد تل‌آویو «در راه تحقق پیروزی مطلق» است و در این راه «مرد شماره چهار حماس» را از میان برداشته و «زمان کشتن مرد شماره یک، ۲ و سه نیز خواهد رسید».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۱۸:۰۸

اشغال از بین خواهی رفت مرگ اسرائیل به لطف خدا حتمی هست

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۱۹:۰۱

نتانیاهو ،،توبرای ایران عددی نیستی ولی انقدرخاک برسری که چها ماهه با ارتش نتونستی چهارتا جوان فلسطینی با دست خالی رو شکست بدی

avatar

بنام خداوند منتقم مثلی است مشهور که می گوید شتر در خواب بیند پنبه دانه ! حال جناب نتان یاهو نخست وزیر تروریست و کودک کش و نسل کش رژیم نجس و کثافت و قلابی اسراییل که سرزمین ملت مسلمان فلسطین را هفتاد سال است با تجاوز اشغال نموده خودرا پایبند به عدالت می داند و صحبت از نبرد عادلانه می کند مردک بیشرف یکصد هزار زن و کودک غیر نظامی را با بمباران ناجوانمردانه کشته است و هنوز هم درخیالات خام خود غوطه وراست اما این احمق نفهمیده با این کشتار در حقیقت نابودی رژیم جعلی اسراییل را رقم زده است و نفهمیده نابودی حماس برابر است با نابودی اسراییل ، نابودی اسراییل ,نابودی اسراییل.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۲۰:۱۹

خفه شو،،داری جنایت و نسل کشی میکنی،،کل دنیا میدونن،اسم ایران رو تو دهن نجست نیار،،،حیوان انسان نما،،ایران اگر بخاد بزنه تعارف نداره، کل دنیا آمریکا و غرب پایگاه و مزدور و گروهک داره و دارید جنایت میکنید.....ایران نیابتی نداره،ملت منطقه هستن ک از خود دفاع میکنن.نیابتی شماها اشغال اا دارید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۱ ۲۰:۳۰

پیرمرد خرفت کودک کش بیچارها بادست خالی میکشی فکرکردی هنر است به همین زودی دوچا ر مرگ میشوی

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۲ ۱۴:۱۱

صبح بخیر تازه از خواب بیدار شدی تا الان کجا بودی اینک از چهار جبهه نیروهای نیابتی ایران محاصره کردن بلایی که رهبر بی بدیل دنیای عرب ناصر بر سرتان نیاورده بود

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۰۵:۱۴

سلام این مردک نمیدونه با کی طرفه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۰:۲۰

فکر مبکنم مغز شما محاصره شده .هیچ کس قدرت ندارد به خاک عزیز ما چپ نگاه کند خودشون بهتر میدانند وگرنه اونها به کودک هم رحم نمیکنند .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۰۰:۲۴

نابودی اسرائیل به یاری حق حتمی است . اسرائیل لکه ننگی است بر جامعه بشریت.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۰۵:۱۹

من از حماس تا اخرین قطره خون دفاع میکنم این مردک با این دولت جعلی اسم ایران را به دهن کثیفت نیار