• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۲۴
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1402122115323
  • خبرنگار : 50441

پیروزی و شکست نمایندگان شیراز در جام آزادگان

پیروزی و شکست نمایندگان شیراز در جام آزادگان

ایسنا/فارس نمایندگان شیراز در لیگ دسته اول فوتبال کشور، برابر رقبای خود طعم پیروزی و شکست را چشیدند.

از هفته بیست و سوم جام آزادگان امروز، ۲۱ اسفندماه چند دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در یکی از این مسابقات که در شهر مشهد برگزار شد، خوشه طلایی این شهر میزبان فجر شهید سپاسی شیراز بود.

در ترکیب خوشه طلایی ساوه میلاد فراهانی، بهروز هوشمند، کیانوش میرزایی، حسین فاضلی، سید محمد خرم‌الحسینی، سینا عبداللهی، محمد رحمتی، مهرداد بایرامی، علیرضا ادهمی، علی رضایی و سید مهدی سجادی حضور داشتند و علی غلام‌زاده، محمدرضا شیرزادی، محمد امیدی فرد، آرام عباسی، داوود رجبی، محمدرضا فلاحیان، حامد بحیرایی، محمدحسین گل‌پور، مهدی شریفی، عباس بوعذار و علی فتحی نیز از ابتدا در ترکیب فجرسپاسی قرار گرفتند.

نیمه نخست این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در شانزدهمین دقیقه نیمه دوم، آرام عباسی مدافع پیشتاخته فجرسپاسی موفق شد نخستین گل بازی را برای میهمان به ثمر برساند.

فجر در ادامه مسابقه هم عملکردی تهاجمی داشت و در دقیقه ۸۷ با ضربه علی فتحی به گل دوم دست یافت.

بدین ترتیب شاگردان مهدی رجب‌زاده ۴۵ امتیازی شده و فاصله خود را با منطقه صعود به ۴ امتیاز کاهش دادند.

همچنین دیگر تیم شیرازی یعنی شهر راز که به یزد رفته بود تا با چادرملو اردکان یزد دیدار کند، مقابل میزبان مدعی خود تن به شکست داد.

در ترکیب ابتدایی چادرملو بازیکنانی چون حجت صدقی، محمد بختیاری، سیروس صادقیان، اتابک زارعی، سعید محمدی‌فر، علی طاهران، رضا دهقان، محمد بلبلی، علی خدادادی، امیر خدامرادی و رضا محمودآبادی به میدان رفتند و در ترکیب شهر راز نیز آرش ملک، محمد امینی، محمد قنبری، پیمان نامور، محمدرضا فیروززاده، میلاد احمدی، محمد کاظمی، کمال الدین نیک خوی، رضا آقابابایی، جواد نصیر و مجید بهروزی در ترکیب اصلی قرار گرفتند.

نیمه اول این بازی، گلی برای دو تیم در پی نداشت اما در یازدهمین دقیقه نیمه دوم، علی خدادادی با ضربه‌ای دقیق، گل اول مسابقه را وارد دروازه میهمان کرد.

شاگردان ستار زارع به جبران گل خورده به دروازه حریف یورش بردند اما باز هم این چادرملو بود که خیلی زود گل دوم را هم به ثمر رساند.

هادی حبیبی‌نژاد بازیکن گیلانی چادرملو زننده گل دوم نماینده یزد بود.

در نهایت این مسابقه با دو گل به سود چادرملو اردکان یزد به پایان رسید تا این تیم با ثبت شانزدهمین برد فصل، به صدر جدول رقابت‌ها صعود کند.

به گزارش ایسنا، در جدول رده بندی پس از چادرملو که با ۵۱ امتیاز صدرنشین شد، خیبر با شکست مقابل نفت مسجدسلیمان ۴۹ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول سقوط کرد. فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان هم با ۴۵ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha