• دوشنبه / ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1402122115340
  • خبرنگار : 50283

سرپرست فرمانداری خمام تاکید کرد:

لزوم هماهنگی برنامه‌های نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان

لزوم هماهنگی برنامه‌های نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان

ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری خمام با اشاره به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ایام ماه مبارک رمضان، گفت: باید برنامه‌های نوروزی با این ایام مبارک هماهنگ بوده و شرایطی ایجاد شود تا گردشگران مشکلی در شهرستان نداشته باشند.

حسن آدمیت امروز دوشنبه، ۲۱ اسفندماه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان خمام که با هدف برنامه‌ریزی و تمهید مقدمات برای حضور مسافران نوروزی و گردشگران در ایام نوروز در سالن اجتماعات فرمانداری خمام برگزار شد، اظهار کرد: همه ادارات شهرستان تمام تلاش خود را در جهت افزایش رضایت‌مندی مسافران نوروزی به‌ انجام رسانده و تلاش کنند تا گردشگران نوروزی با خاطره‌ای خوش این دیار را ترک کنند.

وی به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: باید برنامه‌های نوروزی با این ایام مبارک هماهنگ باشد و شرایطی ایجاد شود تا گردشگران مشکلی در شهرستان نداشته باشند.

لزوم هماهنگی برنامه‌های نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان

نماینده عالی دولت در شهرستان خمام تصریح کرد: شناساندن و معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهرستان به مسافران طی ایام نوروز و افزایش ماندگاری مسافران و گردشگران از دیگر موضوعاتی است که باید موردتوجه قرار گیرد و میراث‌فرهنگی و شهرداری‌ها با فضاسازی و زیباسازی شهر و معرفی ظرفیت‌های شهرستان خمام؛ نقش محوری در جذب مسافر دارند.

لزوم هماهنگی برنامه‌های نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خمام در پایان این جلسه گروهی از هنرمندان منطقه به صورت نمادین به اجرای نمایش و موسیقی محلی و سنتی نوروزخوانی پرداختند.

لزوم هماهنگی برنامه‌های نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان

یکی از مراسم سنتی گیلان«نوروزخوانی» است که طبق آن هنرمندان به در خانه‌های مردم و محله‌های مختلف می‌روند و با خواندن آواز نوید آمدن بهار را می‌دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha