• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122215839
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان:

سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

رسول منعم امروز، ۲۲ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان لرستان، اظهار کرد: امروز هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم بالا نیست و شأن خدمت‌رسانی بسیار بالا است.

وی خاطرنشان کرد: در رویکرد جدید وزارت ورزش و جوانان توجه به‌تمامی حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد و تلاش بر تمرکززدایی از تهران و برگزاری رویدادهای مهم در استان‌های مختلف از مهم‌ترین برنامه‌ها است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: طرح تفصیلی ورزش و جوانان تهیه شده که در این راستا مشخص شد که سه‌ هزار و ۴۵۰ طرح نیمه‌تمام ورزشی در کشور وجود دارد.

منعم بیان کرد: یک هزار و ۹۰۰ طرح مربوط به فضاهای ورزشی است که می‌توان بااعتبار کم تا سال آینده به بهره‌برداری رساند.

وی تصریح کرد: پروژه‌های بالای ۷۵ درصد و بین ۵۰ تا ۷۰ درصد در این طرح شناسایی شده که با اولویت به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بخش‌های مختلف دولتی و بخش خصوصی از جمله مولدسازی، خیرین، ماده ۲۷ و شهرداری‌ها برای تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد هم از دیگر سیاست‌گذاری‌های وزارت ورزش و جوانان است.

منعم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت نوسازی مدارس و بنیاد مسکن در نظارت بر پروژه‌های ورزشی نیز از دیگر رویکردهای وزارت ورزش و جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، اهمیت دادن به برگزاری کمی و کیفی مسابقات، استفاده از ظرفیت نخبگان و پیشکسوتان برای تعالی ورزش در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: برای سند آمایش سرزمینی ورزش کشور اقداماتی انجام خواهد شد که دستاوردهای خوبی را در پی خواهد داشت.

منعم با اشاره به ساخت شهرک مدال، افزود: در این شهرک برای مدال‌آوران بین‌المللی مسکن ساخته خواهد شد که پیگیری‌های لازم برای این مهم انجام شده است.

وی ادامه داد: لرستان یکی از استان‌های مستعد در امر ورزش بوده و تا به امروز پهلوانان و قهرمانان زیادی در عرصه‌های ملی و فراملی معرفی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha