• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1402122215889
  • خبرنگار : 71234

حسنوند: جایگاه نمایندگی مجلس متعلق به مردم و نظام است

حسنوند: جایگاه نمایندگی مجلس متعلق به مردم و نظام است

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه نمایندگی مجلس متعلق به ما نیست؛ متعلق به مردم و نظام است، لطف الهی و امانت مردم به دست ما بود آن را با صلابت به مردم تقدیم می‌کنیم. دشمنان بدانند ۴۵ سال پای انقلاب ماندیم و فراز و نشیب‌ها دیدیم، دشنه‌ها و خنجرها از پشت خوردیم اما هرگز دست از انقلاب اسلام ایران و امام و رهبری برنداشتیم، ما آمده‌ایم فدای ملک و ملت شویم و در این راه از هیچ طعنه و ملامت، خم به ابرو نمی‌آوریم.

به گزارش ایسنا، فریدون حسنوند در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود گفت: در عرصه انتخابات آمدیم تا لبیک به رهبری و اجرای فرامین چهارگانه ایشان را در کشور پیاده کنیم؛ برای اقتدار کشور و افتخار آفرینی ملی، انسجام، اتحاد و همبستگی ملی، پاسخ به کورکردن چشم طمع دشمنان به این آب و خاک و انقلاب مقدسمان، بیان دستاوردهای نظام و انقلابمان، خدمتگزاری و نوکری مردم و بیان خدمات، پیشرفت‌ها و تلاش زحمتکشان، دولتمردان و همه قوا آمدیم.

وی گفت: ما آمدیم تا از آینده درخشان و چشم انداز کشور، تدبیر و راهکاربرای تسهیل در اشتغال، ازدواج، تحصیل و مسکن جوانان، اصلاح و تحکیم پایبندی به اصول و آرمان‌ها، دغدغه جوانان، بانوان و بزرگان بگویند.

وی گفت: ما آمدیم تا از دوستان و همسنگران، همرزمان شهیدمان دوستان، همرزمان و همسنگرانمان جان دادند تا اسلام، ایران، انقلاب و ولایت بماند، آنها جان داده‌اند تا امام و رهبری پایدار و مقتدر بماند، ملتمان جاودانه، آزاده و سربلند بماند و تا پرچم سه رنگ کشورمان به اهتزار درآید و همیشه سربلند باشد و مسیر پیشرفت و سازندگی استمرار داشته باشد، تا به دنیا حریت و آزادگی را بیاموزند، ایران بماند و آرمان های انقلاب وامام استمرار داشته باشد، ما نیز همچون همسنگرانمان دوستان و همرزمان شهیدمان آمدیم تا با جان، آبرو، کشور و انقلابمان را بیمه کنیم، ما آمدیم تا لبخند بر لبان رهبرمان نقش ببندد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما آمدیم تا با بذل جان، مال و آبرو حافظ انقلاب باشیم و در مسیر شهدا گام برداریم و از اقتدار و افتخار نظام دفاع کنیم، به دنیا بگوییم برای تبعیت از رهبری و سربلندی کشور تا آخر ایستاده‌ایم، دشمنان، مخالفان و معاندان بدانند که ایران استوار است، انقلاب جاودانه است، به مسیر خود ادامه خواهد داد و کوچک‌ترین خدشه ای به نظام وارد نمی‌شود و تا لبخند رهبری و کام شیرین مردم را تلخ نکنیم.

وی افزود: این جایگاه متعلق به ما نیست؛ متعلق به مردم و نظام است، لطف الهی و امانت مردم به دست ما بود آن را با صلابت به مردم تقدیم می‌کنیم. دشمنان بدانند ۴۵ سال پای انقلاب ماندیم و فراز و نشیب‌ها دیدیم، دشنه‌ها و خنجرها از پشت خوردیم اما هرگز دست از انقلاب اسلام ایران و امام و رهبری برنداشتیم، ما آمده‌ایم فدای ملک و ملت شویم و در این راه از هیچ طعنه و ملامت، خم به ابرو نمی‌آوریم.

حسنوند اظهار کرد: این حقیر بعد از انتخابات جشن بزرگ با بیش از ۱۰ هزار نفر به نام شکرانه حضور برگزار کردم، جشنی که یک الگوی قوی در عرصه سیاسی و اجتماعی به عنوان قانون گرایی و اخلاق مداری و یک فرهنگ نهادینه شود، ما آمدیم، ما آمدیم، ما آمدیم؛ اما تقدیر به گونه‌ای دیگر رقم خورد در این تقدیر هم حکمت است و هم مصلحت؛ باید شاکر خدا و قدردان مردم بود و تاسی از قانون را برای آرامش برگزینیم تا کام ملت تلخ نشود.

وی تاکید کرد: منافقان کور دل بدانند چقدر خوشحال می‌شوم پس از گذشت دهه‌ها هنوز هم از ما خشمگین هستید و خوشحالم هنوز هم حسنوند را سرباز رهبری می‌دانید و برای او توطئه‌ها می‌چینید و از طرف کثیف‌ترین دشمنان، منافقین جلاد و جنایتکار تهدید به مرگ می‌شوم، اگر غیر از این بود به خود شک می‌کردم و مسیرم را منحرف می‌دانستم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دنیا بداند ما همه در کنار امام، رهبری، انقلاب و مردم ایستاده ایم؛ همه عزیزان و همکاران بزرگ ما در مجلس شورای اسلامی آنانی که رای آورده‌اند، تبریک و آرزوی توفیق و آنانی که رای نیاوردند اگر گلایه و شکوه‌ای است، مسیر قانون بهترین مسیر و تمکین و تبعیت از نظر شورای نگهبان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha