• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1402122215893
  • خبرنگار : 71516

دفتر اطلاع‌رسانی غزه: عدم جدیت جامعه بین‌المللی، دلیل ادامه جنایت‌های اشغالگران است

دفتر اطلاع‌رسانی غزه: عدم جدیت جامعه بین‌المللی، دلیل ادامه جنایت‌های اشغالگران است

رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه اعلام کرد حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهروندانی که منتظر کمک‌های بشردوستانه هستند، دروغ بودن تمام صحبت‌ها درباره کاهش بحران انسانی در شمال غزه را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، سلامه معروف، رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه تأکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی همچنان شهروندانی را که به دنبال یک لقمه نان برای رفع گرسنگی فرزندانشان هستند، هدف قرار داده و سیاست گرسنگی دادن به مردم ما به‌ویژه در شمال غزه را تشدید می‌کند. شمال غزه در سایه نبود کامل بیشتر مواد و کالاهای اساسی و کمبود شدید کمک‌ها شاهد قحطی واقعی است.

وی گفت: ارتش اسرائیل صبح امروز مجددا افراد منتظر در صف کمک‌های غذایی در میدان کویت را هدف قرار داد. این جنایت جدید تعداد شهدایی را که در میدان کویت و خیابان رشید در صف دریافت کمک‌های غذایی به شهادت رسیدند به ۴۰۰ تن افزایش داد. تعداد زخمی‌شدگان نیز به ۱۳۰۰ نفر رسید.

سلامه معروف گفت: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهروندانی که منتظر کمک‌های بشردوستانه هستند، دروغ بودن تمام صحبت‌ها درباره کاهش بحران انسانی در شمال غزه را ثابت می‌کند. همچنین نشان می‌دهد که سیاست قحطی و گرسنگی عنوان طرح رژیم اشغالگر در سایه جنایت‌های نسل‌کشی و پاکسازی نژادی است. آنچه رژیم اشغالگر را به ادامه این جنایت تشویق می‌کند تسلیم بودن جامعه بین‌المللی در برابر دیکته‌های این رژیم و عدم جدیت در پایان دادن به رنج و مشکلات مردم ما از طریق آتش‌بس و تضمین ورود کافی کمک‌های بشردوستانه است.

برای صد و پنجاه و هشتمین روز، جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه با تداوم بمباران‌های خشونت‌آمیز و کشتار در مناطق مختلف نوار غزه در میان تشدید گرسنگی و قحطی گسترده به‌ویژه در شمال غزه ادامه دارد.

نیروهای اشغالگر امروز شماری از غیرنظامیان را در حالی که منتظر کمک‌های امدادی در نزدیکی میدان کویت در جنوب نوار غزه بودند، باز هم هدف قرار دادند، به طوری که در نزدیکی میدان کویت در خیابان صلاح‌الدین در جنوب شرقی شهر غزه، ۹ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha