• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۱
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402122215918
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز:

۶۵۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در اصلاندوز جمع‌آوری شد

۶۵۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در اصلاندوز جمع‌آوری شد

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت: با برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان، بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی و خیرخواهانه در اصلاندوز جمع‌آوری شده است.

اباذر قربانی ۲۲ اسفند اظهار کرد: جشن نیکوکاری همچون سال‌های گذشته در اواخر سال برگزار و در قالب مراکزنیکوکاری و پایگاه‌های دایر شده و همچنین مدارس این شهرستان مساعدت‌های مردمی جمع‌آوری و در بین جامعه هدف کمیته امداد توزیع شد.

وی مجموع کمک‌های مردمی به کمیته امداد را در ۱۱ ماهه امسال ۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ در طول سال و با برگزاری برنامه‌های متنوع به نفع مددجویان کمیته امداد جمع‌آوری شده تا بخشی از دغدغه این خانواده‌ها در قالب مساعدت‌های مالی و غیرنقدی رفع شود.

قربانی با تبریک سالگرد تاسیس کمیته امداد و تلاش امدادگران برای همکاری و مساعدت در بین جامعه هدف این نهاد انقلابی گفت: کمیته امداد اسباب فخر و شرف برای نظام اسلامی و نهاد همراه و هم سو با اهداف انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های حوزه اشتغال و پرداخت تسهیلات به مددجویان اشاره کرد و افزود: ۱۱۹ مورد فرصت شغلی برای مددجویان در ۱۱ ماهه امسال محقق شده تا این مددجویان با ورود به بازار کار درصدد درآمدزایی و بهبود معیشت خود باشند.

وی تسهیلات پرداختی به این طرح‌های اشتغال‌زایی را ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پرداخت این تسهیلات با همراهی و حمایت بانک‌های عامل انجام شده است.

قربانی ادامه داد: در سال جاری ۵ مورد کاریابی و خودکفایی ۵۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد اصلاندوز را نیز شاهد بودیم که با تلاش و پیگیری همکاران در این نهاد انقلابی این برنامه محقق شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha