• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1402122215987
  • خبرنگار : 50163

نرخ کرایه تاکسی در زنجان افزایش یافت

نرخ کرایه تاکسی در زنجان افزایش یافت

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: در افزایش نرخ‌ تاکسی‌ها تلاش شده است، علاوه بر در نظر گرفتن تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

مجید ناصحی‌مقدم امروز (۲۲ اسفند ماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان، اظهار کرد: ۲۵ اسفند، روز شهردار است و مقرر شده است در تقویم رسمی کشور ثبت شود تا الگوی مناسبی برای محک زدن عملکردها باشد.

وی به لایحه افزایش نرخ کرایه درون شهری اشاره و بیان کرد: در افزایش این نرخ‌ها تلاش شده است علاوه بر در نظر گرفتن تاکسی‌داران، مردم نیز تحت فشار قرار نگیرند.

در ادامه، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و شورای اسلامی شهر زنجان از افزایش ۳۳ درصدی نرخ حمل و نقل شهری خبر داد.

سعید نجفی با اشاره به لایحه افزایش نرخ اتوبوس و تاکسی درون‌شهری، اظهار کرد: لایحه‌ای برای افزایش نرخ اتوبوس و تاکسی به شورا ارسال و در کمیسیون عمران و حمل و نقل بررسی شد.

وی با اشاره به تک نرخی شدن کرایه‌ها، ادامه داد: در لایحه‌ای که شهرداری به شورا ارسال کرده بود، سال قبل نرخ‌ها کارتی و نقدی بود، اما در سال پیش رو، کرایه‌ها تک نرخی می‌شود و پرداخت کارتی خواهد بود.

او با توضیح اینکه کرایه‌ها به‌طور متوسط ۳۳ درصد افزایش می‌یابد، گفت: از سال آینده، افزایش نرخ‌ها در صورت تصویب کمیسیون تطبیق فرمانداری در شهر قابل اجرا خواهد شد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه‌گذاری و امور حقوقی شورای شهر زنجان در نیز در این جلسه درباره اصلاح متمم بودجه شهرداری، اظهار کرد: اصلاح متمم بودجه شهرداری ۱۳ اسفند ارسال شد و در کمیسیون بودجه موارد بررسی شد و با جابه‌جایی‌های انجام‌شده بقیه موارد مورد تایید شورا قرار گرفت.

حسین‌حمزه‌لو پاک با اشاره به افزایش ۳۲۰ میلیاردی بودجه با اصلاح متمم، بیان کرد: لوایحی که مجوز گرفته بودند، همه لحاظ شده‌اند و در اصلاح متمم ۱۲ میلیارد تومان برای دیون بود و مورد تایید قرار گرفت.

شهردار زنجان نیز گفت: شهرداری در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کند و اجرای برنامه‌های مختلف را در دستور کار قرار داده است.

علیرضا فیروزفر اظهار کرد: می‌توان از ظرفیت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری مانند ساماندهی ترافیک و درختکاری استفاده و برای عمران و آبادانی شهر تلاش کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha