• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402122216144
  • منبع : نمایندگی همدان

امروز در نخستین حادثه چهارشنبه‌سوری رقم خورد

آسیب شدید به دست نوجوان ۱۳ ساله همدانی

آسیب شدید به دست نوجوان ۱۳ ساله همدانی
عکس تزئینی است

ایسنا/همدان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اعلام کرد: انفجار منزل مسکونی در شهرک فرهنگیان شهر همدان دو مصدوم بر جای گذاشت.

سیدصادق پورسینا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۷:۳۴ امروز -سه‌شنبه ۲۲ اسفند- در منزلی واقع در شهرک فرهنگیان همدان رخ داد و بلافاصله در پی تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که انفجار مواد محترقه در منزلی اتفاق افتاده بود که منجر به آسیب منزل مسکونی و همچنین شکسته شدن شیشه‌های ساختمان شده بود و آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل بلافاصله نسبت به مهار و اطفاءحریق اقدام کرده و مانع از گسترش آتش‌سوزی به سایر قسمت‌های ساختمان شدند.

پورسینا مطرح کرد: در جریان این حادثه یک کودک ۱۳ ساله در حین ساخت مواد محترقه دست‌ساز دچار آسیب شدید به دست و یک خانم میانسال هم دچار مصدومیت شده بود که توسط عوامل اورژانس در محل به بیمارستان منتقل شدند و آتش‌نشانان نیز پس از ایمن‌سازی محل به ایستگاه‌های مربوطه مراجعت کردند.

خودروی پیکان کامل در آتش سوخت


وی در ادامه گفت: عصر با تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان خبر از حریق خودرویی در محله اسلامشهر اطلاع‌رسانی شد.
پورسینا مطرح کرد: آتش‌نشانان بلادرنگ و در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از دوخودرو اطفاء حریق دو دقیقه بعد در محل حادثه حاضر شدند.
وی ادامه داد: این خودرو به دلایل نامعلومی در ناحیه موتور دچار حریق شده بود که این آتش‌سوزی باعث از بین رفتن کامل اتاق، شیشه‌ها و صندوق این خودرو شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان یادآور شد: خوشبختانه در اثر این حادثه هیچ فردی آسیب ندید و راننده خودرو با تماس به آتش‌نشانی از گسترش آتش به سایر خودروهای همجوار جلوگیری کرد.
وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه با حفظ خونسردی ضمن دور شدن از محل حادثه مراتب را سریعا با تلفن ۱۲۵ به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان اطلاع دهند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha