• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122216156
  • خبرنگار : 50176

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان:

نبود تشکل و اتحادیه حلقه مفقوده صادرات محصولات باغی است

نبود تشکل و اتحادیه حلقه مفقوده صادرات محصولات باغی است

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نبود تشکل و اتحادیه، حلقه مفقوده صادرات محصولات باغی استان است.

سید عماد شاهرخی امروز (۲۲ اسفند ماه) در حاشیه جلسه میز صادرات محصولات گلخانه‌ای و باغی، نبودن تشکل و اتحادیه را حلقه مفقوده صادرات محصولات باغی دانست و اظهار کرد: یکی از مصوبات جلسه امروز این است که معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان در مدت سه ماه اقدام به تشکیل اتحادیه کند.

وی با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی در بحث صادرات نقش تسهیل‌گر ایفا می‌کند، بیان کرد: برای توسعه صادرات نیاز به هم‌افزایی تعاون روستایی، اتاق بازرگانی، تولیدکنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی امسال ۱۷۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ جذب کرده است، گفت: اکنون ۱۵۰ میلیارد تومان طرح مصوب در بانک کشاورزی داریم.

شاهرخی افزود: سال گذشته ۳۰ هکتار گلخانه و امسال هم ۳۰ هکتار گلخانه ساخته شده که اتفاق خوبی است. با احداث شهرک‌های کشاورزی در استان که در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی لرستان است، بخشی از مشکلات تولیدکنندگان رفع می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۱۲:۳۲

ریاست محترم سازمان جهادکشاورزی استان لرستان جهت اطلاع حضرتعالی تشکل تعاونی تولیدکنندگان و صادرکنندگان لرستان از سال ۸۴ مشغول به فعالیت در زمینه های تولید و صادرات می‌باشد و سالانه حدود ۱۰ میلیون دلار صادرات داشته است در طول سالها تلاش مکرراً به سازمان جهت اعلام آمادگی لازم برای کمک به تولید و صادرات محصولات کشاورزی اقدام نموده این ولی متاسفانه ابتدا روسای سازمان استقبال کرده ولی بدنه سازمان به هیچ وجه نه برنامه ای برای حمایت و سازماندهی دارد و نه علاقه‌ای به توسعه تولید و صادرات محصولات مورد نظر دارد لذا چنانچه جنابعالی و دستگاه مربوطه برنامه ای برای کمک و حمایت از صادرات دارد مجددا این تشکل تعاونی آمادگی خودرا رسماً اعلام می نماید . ضمنا این‌جانب آمادگی مصاحبه تخصصی با خبرگزاری محترم را نیز دارم علی کردی مدیر تعاونی تولیدکنندگان و صادرکنندگان لرستان لپکو