• سه‌شنبه / ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۲۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402122216258
  • خبرنگار : 50635

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:

دپارتمان‌های تخصصی آموزشی جدید، متناسب با نیازهای هرمزگان راه‌اندازی شده است

دپارتمان‌های تخصصی آموزشی جدید، متناسب با نیازهای هرمزگان راه‌اندازی شده است

ایسنا/هرمزگان رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: دپارتمان‌های تخصصی آموزشی جدید، متناسب با نیازهای هرمزگان راه‌اندازی شده است.

احمد زاهری، امروز، ۲۲ اسفندماه در ششمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان هرمزگان که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در قالب معاونت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در حال ارائه خدمات به جامعه است.

وی، اغلب مخاطبان برنامه‌های جهاد را جوانان دانست و عنوان کرد: سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی به صورت شبکه‌ای در دانشگاه‌های استان هرمزگان فعالیت می‌کند و برنامه‌های متنوع و مختلفی را برگزار می‌کند.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره برنامه‌های متنوع این نهاد، بیان کرد: مسابقه کتابخوانی، مسابقه عکس خلیج فارس، بازسازی ساحل بندرعباس، برگزاری مسابقات دومینو، کمپین برگ‌هاس مهربانی برای جمع‌آوری کتاب‌، سه‌شنبه‌های نقد فیلم و رویدادهای تعاون از جمله برنامه‌های اجرا شده در استان هرمزگان است.

زاهری، با بیان این نکته که ماهیانه یک کارگاه آموزش خبرنویسی برگزار می‌شود، بیان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران آمادگی همکاری با علاقه‌مندان این حوزه را دارد.

وی، با اشاره به لزوم تقویت ارتباط میان نسل جوان و نسل دفاع مقدس و انجام هماهنگی برای دیدار دانشجویان با خانواده شهدا، خاطرنشان کرد: نشست‌های مختلفی با حضور جوانان و ایثارگران دفاع مقدس در قالب محافل خاطره‌گویی برگزار شد و مطالب نیز ثبت و ضبط شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان، با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی، گفت: نشاط و شادابی خاصی در مناظرات دانشجویی حاکم بود و موضوعات خوبی از سوی دانشجویان استان هرمزگان مطرح شد.

زاهری، با اشاره به فعالیت دپارتمان‌های تخصصی آموزشی، تصریح کرد: مخاطب ارائه آموزش‌های دپارتمان‌های جهاد دانشگاهی اغلب جوانان هستند و تمام فراگیران برخی از این مراکز آموزشی جذب بازار کار می‌شوند.

وی، با اشاره به تشکیل دپارتمان‌های تخصصی جدید، اظهار کرد: سعی شده است که مراکز جدید تخصصی ارائه آموزش با توجه نیازهای استان هرمزگان راه‌اندازی شود تا بتواند خلاءهای آموزشی را پر کند.


انتهای پیام


  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha