• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۲
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402122316430
  • خبرنگار : 71951

تشدید نظارت پلیس شرق استان تهران بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

تشدید نظارت پلیس شرق استان تهران بر واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان

ایسنا/تهران فرماندهی انتظامی استان از نظارت ویژه پلیس بر واحدهای صنفی به منظور حفظ حرمت ماه رمضان و افزایش امنیت اجتماعی و اخلاقی برای کسب فیوضات بیشتر مردم از این ماه پرفیضلت خبر داد.

 «علی فرازمند» با تبریک فرا رسیدن ماه پربرکت رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجو در این ماه گفت: بر اساس ضوابط و هماهنگی‌هایی که بین اتاق اصناف، اتحادیه‌های صنفی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی وجود دارد از سوی اتحادیه‌های مربوطه تعداد واحدهای صنفی که واجد شرایطِ پذیرایی در ایام ماه رمضان هستند به پلیس اعلام و اجازه فعالیت به همه آنها داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پلیس اماکن بر اساس درخواست‌هایی که از سوی اتحادیه ها انجام شود موافقت خود را اعلام و مجوز فعالیت داده می‌شود بیان کرد: فعالیت تمام اغذیه فروشی‌ها و اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، برابر مقررات و ضوابط با متخلفان برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران اظهار کرد: نظارت بر چگونگی فعالیت واحدهای صنفی در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه‌های مربوطه و با پشتیبانی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در سراسر استان انجام می‌شود. لذا ضمن تشکر از هموطنان روزه‌دار و متصدیان واحدهای صنفی که مشغول فعالیت و ارائه خدمات به گردشگران، مسافران و افراد دارای عذر شرعی هستند، تقاضا داریم ضمن حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ضوابط و شرایط ابلاغی این پلیس و اتحادیه را رعایت کنند.

 فرازمند در خاتمه ضمن تأکید بر رعایت شئون اسلامی در کلیه واحدهای صنفی و اماکن عمومی، اظهار کرد: از همه شهروندان گرامی می‌خواهم در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرایم، از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ و یا مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز انتظامی موضوع را به ماموران پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم و قانونی در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha