• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402122316511
  • خبرنگار : 50034

معاون حمل‌ونقل استان خبر داد:

پیش‌فروش بیش از ۱۲ هزار بلیت سفرهای نوروزی در همدان

پیش‌فروش بیش از ۱۲ هزار بلیت سفرهای نوروزی در همدان

ایسنا/همدان معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به آغاز پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند، گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار بلیت در استان همدان پیش‌فروش شده است.

محمد سرگزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش‌فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۲۰ اسفند به صورت اینترنتی و همزمان به صورت حضوری در شرکت‌های مسافربری استان آغاز شده که تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ بلیت در سطح استان پیش‌فروش شده است.

 وی با بیان اینکه طرح نوروزی جابه‌جایی مسافران به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می‌شود، تصریح کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کارکنان این اداره‌کل انجام می‌گیرد و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات و بخشنامه‌های مرتبط به صورت پیش‌فروش عرضه می‌شود.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با تأکید بر اینکه شهروندان گران‌فروشی بلیت را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مشکل اعم از گران‌فروشی و عدم ارائه بلیت را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روز گزارش دهند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر با انجمن‌های صنفی فعال در حوزه مسافربری خاطرنشان کرد: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگان به جای ناوگانی که در مبدأ یا مقصد سفر به علت نقص فنی قادر به انجام سفر نبوده، توقف در هنگام اذان در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های خدمات رفاهی موجود در محورهای مواصلاتی تأکید شده است.

سرگزی با بیان اینکه استان همدان دارای ۱۷۸ دستگاه اتوبوس، ۷۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۶۰۰ دستگاه سواری است، تأکید کرد: همه این ناوگان برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده‌اند و از شهروندان درخواست داریم نسبت به تهیه بلیت‌های نوروزی خود هرچه سریع‌تر اقدام کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha