• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1402122316568
  • خبرنگار : 71667

عملکرد نادرست تاکسی‌های اینترنتی؛ چالش شهروندان در روزهای پایان سال

عملکرد نادرست تاکسی‌های اینترنتی؛ چالش شهروندان در روزهای پایان سال

شب گذشته که برخی خبرها از قفل شدن برخی خیابان‌های تهران حکایت داشت، انبوه مسافران در شهر با ناکارآمد شدن سیستم‌ حمل و نقل و بویژه تاکسی‌های آنلاین، دچار مشکل شدند و برخی گزارش‌ها نشان می‌داد که حتی تا سه ساعت هم نتوانستند خدماتی دریافت کنند.

به گزارش ایسنا، فراگیر شدن تاکسی‌های آنلاین و اینترنتی در ایران با الگوبرداری از نمونه‌های مشابه‌ خارجی آن انجام شد و درحال حاضر شرکت‌های تاکسی آنلاینی وجود دارد که مورد توجه و استفاده شهروندان قرار گرفته است. با روی کار آمدن تاکسی‌های اینترنتی، سیستم حمل و نقل متحول و مزایای ارزنده تاکسی اینترنتی باعث شد که مردم کم کم به این خدمات اعتماد کرده و سفر خود را با درخواست آنلاین خودرو انجام دهند.

پرداخت هزینه به روش‌های مختلف، دسترسی شبانه‌روزی به تاکسی اینترنتی، اطلاع از مدت زمان سفر، پشتیبانی و حفظ امنیت سفر و کارآفرینی برای رانندگان از جمله مزیت‌هایی است که تاکسی‌های اینترنتی در مقایسه با تاکسی‌های قدیمی برخوردارند.

شاید مهم‌ترین ویژگی که سبب تمایز آنها با روش سنتی می‌شود را بتوان در دسترس بودن ۲۴ ساعته تاکسی‌های اینترنتی دانست؛ درواقع سیستم آنلاین ۲۴ ساعته این امکان را به رانندگان داده که در هر ساعتی از شبانه روز کار کنند و در مقابل مسافران هم به همین منوال در هر ساعتی بتوانند درخواست خودرو را ثبت و در اسرع وقت به مقصد خود برسند؛ برخلاف سیستم مدرن حمل و نقل مسافر که تعداد انگشت شماری از تاکسی‌های قدیمی شبانه‌روزی کار می‌کردند.  

اختلال‌های گاه و بیگاه و دردسر برای مسافران

اما شواهد نشان می‌دهد که این موضوع شاید این روزها و البته در مناسبت‌ها و روزهای خاص، کمتر از سوی شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی به آن توجه شده و وقوع اختلال‌های گاه و بیگاه نارضایتی و دردسر برای مسافران ایجاد شده است.

به طور مثال طی روزهای گذشته برخی کاربران از اختلال در دو تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی خبر دادند؛ اگرچه در ساعت‌های اولیه دلیل این امر از سوی این دو شرکت اعلام نشد اما در نهایت گفته شد که مشکل به واسطه اختلال در ارتباط با یکی از شرکت‌های تأمین کننده داده بوده و در نتیجه حدود یک ساعت با اختلال در خدمت‌رسانی مواجه بودند.

اما در شرایطی که انتظار می‌رفت با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش تردد در شهر، شرایط برای استفاده از تاکسی‌های اینترنتی آسان شود، بار دیگر اتفاق مشابهی دیشب، شب چهارشنبه‌سوری رخ داد و شهروندان بیش از روزهای گذشته بواسطه شلوغی خیابان‌ها نیازمند تاکسی‌ بودند، شاهد مختل شدن عملکرد و سرویس‌دهی اسنپ و تپسی بودند.

فرصت‌طلبی تاکسی‌های شخصی در غیاب اسنپ و تپسی

بر این اساس بسیاری از شهروندان برای در امان ماندن از ترافیک خودرویی، از وسیله نقلیه شخصی استفاده نکردند اما به نوعی در تله حمل و نقل عمومی افتاده‌اند و در نتیجه در غیاب سیستم درست حمل و نقل، برخی تاکسی‌های شخصی با فرصت‌طلبی از وضع موجود، مسیری که همیشه شهروندان ۵۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند را کرایه ۸۰۰ هزار تومانی درخواست می‌کردند.

طبق اعلام کاربران، دو شرکت تاکسی آنلاین در ساعات منتهی به غروب و شب عملکرد صحیحی از خود نشان ندادند و اگر شهروندی هم می‌توانست از تاکسی‌های اینترنتی استفاده کند، با افزایش کرایه ها روبه‌رو می‌شد. البته در کنار عملکرد نادرست این دو شرکت ارائه دهنده خدمات تاکسی‌های اینترنتی در روز گذشته، در تهران تاکسی‌های معمولی هم به سختی پیدا می‌شدند و این سبب بروز مشکلاتی برای شهروندان شد.

هشدار سازمان تعزیزات حکومتی

به تازگی سازمان تعزیرات حکومتی درباره افزایش قیمت از سوی تاکسی‌های اینترنتی هشدار داده و رئیس این سازمان تأکید کرده است: سازمان تعزیرات در راستای وظیفه ذاتی خود که مبارزه با گران‌فروشی است، به موضوع عجله دارم تاکسی‌های اینترنتی ورود کرد و  سبب حذف این گزینه شد اما بر حسب گزارشات ارائه شده، آنها سرویس دهی را کاهش داده‌اند یا قیمت را بالا بردند که  همینجا تذکر جدی می‌دهم که هر دوی این اقدام مصداق تخلف است و  اگر احراز شود که تعمدا از ارایه خدمات امتناع  و یا گران‌فروشی کرده‌اند و دنبال گروگان گرفتن مردم هستند،  برخورد قاطع خواهد شد.

مردم چطور اعلام شکایت کنند؟

بر این اساس از مردم خواسته شده که اگر با این مسایل مواجه شدند با سامانه ۱۳۵ تماس و اعلام شکایت کنند. دو شعبه برای بررسی تخلفات این دو شرکت و رسیدگی به شکایات مردم در تهران ایجاد خواهد شد و بصورت ویژه به این شکایات رسیدگی می‌شود. گزینه «عجله دارم» ابزاری به جز برای افزایش قیمت‌ها نبوده و توجیه دیگری نداشته است.

اما شب گذشته شهردار تهران هم بر تلاش برای اشراف بر تاکسی‌های اینترنتی با هدف جلوگیری از اجحاف به شهروندان تأکید کرد. علیرضا زاکانی گفت: تاکسی‌های اینترنتی از یک خلآ قانونی و برداشت ناصحیح قانونی استفاده می‌کنند و مجوزهای خود را از سمت دریافت می‌کنند؛ به همین دلیل کمتر پاسخگو هستند؛ در حال رفع و رجوع هستیم که شرکت تاکسیرانی اشراف خوبی بر این موضوع داشته باشد تا اجحافی به مردم نشود. همچنین تاکسی‌های برقی جدیدی که وارد ناوگان می‌شوند، اینترنتی هم خدمت ارائه می‌دهند تا بدین ترتیب بهترین خدمات را ارائه کنیم.

ناکارآمد شدن سیستم‌ تاکسی‌های بر خط

همچنین جعفر تشکری هاشمی- رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران- در این زمینه توضیح داده است: ما می دانیم که شب عید تردد مردم بیشتر است و سفرها افزایش می‌یابد؛ اما متأسفانه انبوه مسافران در شهر و ناکارآمد شدن برخی سیستم ها مثل تاکسی های بر خط را شاهد هستیم بگونه‌ای که بعد از حذف گزینه عجله دارم مردم دچار مشکل شدند و گزارشات نشان می‌دهد که حتی تا دو الی سه ساعت نتوانستند خدمات دریافت کنند و باید مدیریت شهری در تاکسی های برخط وارد شوند تا در مورد وضعیت سرویس دهی آنها تصمیم گیری شود.

بنابراین با توجه به اینکه دلیل عملکرد نادرست این دو شرکت تاکسی اینترنتی طی روزهای گذشته دقیقا مشخص نشده و گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با افزایش عامدانه کرایه‌ها وجود دارد، باید منتظر پاسخ از سوی مسئولان اسنپ و تپسی باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۳:۰۲

سلام یه فقط یه روز پشت فرمون مسافر جابجا کنید بعد خودتون مبلغ رو دو سه برابر میکنید مشکل اینه که درآمد مردم کمه و هزینه خودرو و مخارج زندگی بالا .نه برای راننده میصرفه نه مسافر .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۳:۱۵

وقتی کرایه ها با تورم و افزایش بی رویه قیمت خودرو و لوازم یدکی همخوانی ندارد مگه میشه قیمت کرایه دستوری ایجاد کرد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۳:۵۲

از همه جالب تر اینه از اسنپ سفارش غذا دادم لوکیشنو اشتباه خورده بود و گفتن پول شما برگشت داده نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۴:۱۴

والله یه خورده راه پنجاه تومن شصت تومن در میاد ما چقدر پول داریم که این همه پول اسنپ بدیم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۵۸

با خط ۱۱ برو مجبور نیستی اسنپ بگیری ،

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۱۶

شما برو رو نیمکت های اتوبوس واحد بشین

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۲۴

اتوبوس تشریفت ببر کی مجبورت کرده تاکسی دربست بگیری... یا پیاده گز کن

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۱:۰۳

از همون اتوبوس و تاکسی استفاده کن کسی مجبورت نکرده تاکسی اینترنتی استفاده کنی

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۲۳:۴۸

کسی که پول نداره اتوبوس سوار میشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۸:۲۷

همون یه خورده راه را تاکسی دربست بگیر تا ببینی باید دو برابر پول بدی!!!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۴:۲۰

هیچ راننده ای حاضر نیست در ترافیک فوق سنگین و خطر انفجار ترقه قرار بده بهتر است روزهای چهارشنبه سوری کلان شهرها تعطیل شوند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۴۴

شما داداش یا شکمت سیره عشقی کار می‌کنی یا تا حالا ماشینت خراب نشده �وگرنه نمی‌گفتی اسنپ به صرفه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۴:۲۸

قیمت اسنپ خوبه متأسفانه یه دسته از همکاران اهل کار نیستن

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۰۹

اینا که میگن کرایه ها خوبه يا درست غذا نمیخورن يا َشغل دیگری دارند ماشینشون خراب.نشده که سی چهل میلیون نداشته باشد من بخدا ساعت ۵ صبح بیدار میشم تا ۱۲شب الان پول سرویس مدرسه بچمو ندادم هرروز زنگ میزنه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۱۱

یک ساعت توی ترافیکی برای هفتاد هزار تومن کجاش خوبه ؟؟؟!!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۱۵:۰۰

قیمت خوب نیست کجاش خوبه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۴:۳۷

چه امتیازی به تاکسی اینترنتی میدین که توقع ارزانی دارین؟

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۴:۵۳

وقتی خودتون میگید ترافیک هست و خیابون ها قفل شده من راننده چطور باید مسافر رو برسونم تا ماشین من خالی بشه و برم مسافر بعدی رو بگیرم ؟

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۰۶

وقت بخیر ۲۷ بهمن مسافر داشتم،اکو پلاس و ماشین مدل بالا و اتومات. یکی از فرعی اومد کوبید به من.نصف ماشین تعویض شد. ۱۹ روز هم خوابید. ۹۰ میلیون خرج ماشین شد، البته بیمه داد ولی ماشین ماشین نشد،به اسنپ همون لحظه هم گزارش دادم چون مسافرم پیاده شد.ولی یکنفر از اسنپ زنگ نزد بگه در چه حالی !!!!!!!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۱۴

ورود و قیمت گذاری دستوری تعزیرات برای تاکسی اینترنتی باعث برهم خوردن عرضه و تقاضا و استفاده هرچه بیشتر مردم از خودرو شخصی و ترافیک شد . هر تاکسی چندین نفر را در روز جابه جا و به تبع آن چند خودرو کمتر در سطح شهر استفاده می‌شود.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۰:۲۳

سلام خداخیرت بده باحرف حساب زدنت

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۲۴

آقای تعزیرات شما برای مردم یه شماره 135گذاشتی که شکایتشون بگن درست کار خوبی کردید یه شماره هم بزار راننده هم مشکلات خودشو بگویید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۲۶

بنده به عنوان شغل دوم در اسنپ مشغول به کار هستم ،بخدا خرجش به دخلش نمیارزد از سر اجبار کار میکنم. ،الانم که تعزیرات محترم وارد شده ،دست گذاشته رو کرایه ها اسنپ ،مبایل روشن میکنم برم سرویس ،یه درخواست‌های ،میاد با کرایه ها افتضاح ،بخدا اعصابم خورد میشه ،یه هفتست سرویس نمی‌رم ،قیمت دستوری چوبش هم تولید کننده میخوره هم مصرف کننده ،حالا مگه کرایه های که اسنپ تعیین می‌کرد راضی کننده بود،بخدا با اون قیمتها هم ارزش کار کردن نداشت ،انشالله که آخر سالی درست بشه که ما هم بتونیم کار کنیم و کمک خرج زندگیمون بشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۲:۳۲

دمت گرم منم اگه دوروز بخوابه ماشین کرایه مفت نمیرم اینا صداشون ازجای گرم درمیاد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۵:۳۵

من خالی میرم مسافر قیمت مفتی نمی‌برم ولی برای راننده با این کرایه کم . نمیصرفه که نمیصرفه.........مسافر واسته تا ماشین گیرش بیاد .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۶:۰۵

فقط چند روز تو اسنپ کار کنن تو وضعیت ترافیک تهران اگه خودشون و ماشینشون سالم موند اونوقت بیان نظر بدن!!!بخدا بخاطر خرج موتور وام برداشتم و هر چند روز هم ی چیزی خراب میشه علاوه بر استهلاک!!!!!!!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۶:۳۴

وقتی همه چیز هرروز گرون میشه چرا کرایه بجای افزایش کاهش پیدامیکنه .راننده اینترنتی دخل وخرجش جوردرنمیاد وبزودی بااین رویه کسی دیگه کارنمیکنه .نه بیمه داره ونه هیچگونه خدمات

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۶:۴۲

من یک راننده تاکسی اینترنتی هستم ،دیشب بعد افطار مشغول کار شدم ،۲ سفر انجام دادم ولی قیمت ها نمیصرفه به حدی که نرم افزار و خاموش کردم و یک فاصله ۱۵ کیلومتری رو خالی برگشتم سمت خونه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۶:۵۵

من که کار با اسنپو بوسیدم گذاشتمش کنار

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۶:۵۷

من یک راننده اسنپ هستم هر کی اعتراض داره خودش یه روز بره اسنپ کار کنه ببینه میتونه خرج ماشین شو در بیاره با شکم سیر حرف نزنید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۱۸:۰۵

تو این گرونی لوازم یدکی لاستیک و دستمزد چند برابری مکانیک ما رانندهای اسنپ مفت بری نمیکنیم.کرایها چهل درصد اومده پایین .درخواست سفر خیلی بیشتر شده ولی با کرایه خیلی کم و ما رانندها سفرهارو قبول نمیکنیم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۹:۰۶

خب قبول نکن، برو سراغ یک کار بهتر...

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۰:۴۱

سلام بر ملت ایران به عنوان یک راننده اینترنتی واقعاً تعجب می کنم از کدام قیمت بالا حرف می زنید. به شکل مثال اگر چهار نفر بخواهند یک مسیر سه کورسه ازفردوسیه به نصیر آباد را بروند باید یک صدوبیست هزارتومان کرایه بدهند آن هم با پیاده روی فراوان و انتظار بسیار برای تاکسی ما از درب خانه تا مقصد پنجاه هزار تومان می گیریم ده تومان هم کمیسیون هست. اگر دین ندارید آزاده باشید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۱:۳۹

خدا شاهده ما راننده های اسنپ سرویس شدیم. داری از اتوبان میری یه پفعه مسیر عوض میشه میره تو کوچه پس کوچه های کناری. اصلا یه وضعی شده. یعنی مسیرو بلد نباشی روزگارت سیاهه. قفل بودن خیابونا هم که واویلا.

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۱:۵۸

کرایه ها زیاد شده منطقی نیست

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۲۲

از کدام منطق حرف میزنی! منطق هزینه هایی که یک ماشین داره یا منطق من دوست دارم راحت تردد کنم ولی پول یه پفک خرج کنم!

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۲:۱۹

والا بلا کرایه های اسنپ تو مشهد نصف کرایه تاکسیه ، چرا بفکر رانندگان اسنپ نیستین ، چرا فقط ملاکتون شده تهران ، کرایه های شهر مشهد خیلی پایینه داره در حقمون ظلم میشه . خواهشا رسیدگی کنید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۲:۴۱

سلام ، سازمان تعزیرات این همه پیگیری نمود و حکم صادر نمود تا گزینه عجله دارم حذف شد ، چطور برای ارایه خدمات سهمیه سوخت خودروهای اینترنتی مانند اسنپ که از اسفند ماه ۱۴۰۱ قطع و سهمیه سوخت ها واریز نشده این را پیگیری نمی نماید و راننده ها سوخت آزاد با هزینه بالا استفاده می کنند ، این را هم خواهشاً پیگیری نمایید تا رانندگان خودروهای اسنپی خدمات بهتری ارایه نمایند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۲:۴۴

من خودم امروز چهل دقیقه انلاین بودم . کرایه ها اینقدر پایین بود . خاموش کردم . رفتم خونه .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۲:۴۶

قیمت درخواست ها خیلی خیلی خیلی پایین ، قیمت قطعات و تعمیرکار ها از سال قبل پنج برابر شده ، سهمیه بنزین ما رو هم که نه ماه هست قطع کردن ، کمیسیون اسنپ و تپسی که همش به خاطر کمیسیونشون 15تا 20 درصد انهم با قانون های یک طرفشون که تنها طرف مسافر رو میگیرن و هر بار پیام تهدید به راننده بی نوا میفرستن ...

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۲:۵۴

اسنپ و تپسی مقدمات نان‌آوری خیلی از مردممون رو فراهم کردن. لطفا یکم بجای دستوری و سنتی کردن اقتصاد دیجیتال، اجازه بدید کار خودشونو بکنن. بخدا اوضاع خوب بود تا اینکه تعزیرات ورود کرد ...

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۳:۴۰

سلام من راننده اسنپ هستم بعد از حذف گزینه عجله دارم گاهی مسافر باید چند دقیقه تا نیم ساعت معتل بشه من دیروز یک مسافر سوار کردم خیلی دلخور بود چون وقت دکتر داشت و ماشین هم قبول نمی‌کرد یا مسافر بلیت پرواز داره ماشین نیست باید چکار بکند شما که گزینه عجله دارم رو حذف کردین فکری بحال این مسافرها بکنین من بعنوان یک راننده ماشین خیلی ناراحت میشم که مسافران آنقدر منتظر معطل میشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۳ ۲۳:۴۱

چه امتیازی به تاکسی اینترنتی میدین که توقع ارزانی داری لاستیک نمی‌دید بنزین نمی‌دید نصف قیمت سفر میخواهید جریمه هم مرتب می‌نویسید بفرمایید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۱۳

سلام .خدا قوت به همه راننده های زحمت کش اقا شماهایی که اعتراض میکنید چرا کرایه ها بالاست و ما قدر به پرداختش نیستیم چرا با تاکسی و شرکت واحد نمیرید پنجاه تومان پول میدید ادعای ارباب ها رو در میارید .اینقدر اعتراض کردید عجله دارم و حذف کردن خب این به ضرر خود مسافره نه راننده .من راننده قیمت نصرفه هرگز نمیرم پس مسافر هم ناچاره مدتها همونجا انتظار بکشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۲۴

هرکی دوست نداره مترو سوارشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۴۲

اونایی که میان میگن اسنپ خوبه یک روز خودشون رو بزررن جای راننده که کرایه 300 تومنی رو میزنم 160 تازه 15٪ هم کمیسیون میگیره .

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۰:۵۵

دو ماهه بعنوان کمک خرج در اسنپ کار کردم .روزی 4ساعت. پایان ماهه دوم کلا 12میلیون درآمد داشتم.ولی ماشین خراب شد و 15میلیون خرجش شد .منم نرم افزار اسنپ را برای همیشه از گوشیم پاک کردم.چون اصلا بدرد نمیخوره .درآمد نداره

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۱:۳۸

شما که میگید تاکسی اینترنتی عجله دارم حذف شده خدا شاهد که عجله دارم هیچ کرایه ای اضافه نیست من خودم اسنپ کار میکنم اگر دین و ایمان دارید ورشکست کردم باور نکنید ولی عین حقیقت گفتم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۱:۵۴

خدایی کرایها ماله ۴سال پیشه خدایی کرایها خیلی کمه.....

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۲:۳۹

سلام کاش گرینه عجله دارم رو به اپیکیشن اسنپ برگردونن، واقعا بعضی اوقات لازم هستش

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۲:۵۱

چرا مدیران تعزیرات یه سری به لوازم یدکی ها نمیزنن

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۰۳:۴۱

تا راننده ها بیمه نباشن نمیتونن ازشون بخوان که حتما روزی چندساعت کار کنن وراننده هم تو پیک بار نمیتونه جونش وبزاره برای کاری که بهش اهمیت نمیده

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۱۲:۱۸

سلام من نمیدونم چرا همه چیز که گران میشه هیچ کس حرفی نمیزنه ولی همینکه هزارتومن کرایه ماشین اضافه میشه همه ناراحت میشند

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۱۴:۴۸

راننده خیلی ناراحتی نرم افرارشو حذف کن بشین تو خونت ببینم غیر این کجا کار مفت گیرت میاد بعد بیا راجع باقیش حرف بزنیم،

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۱۷:۳۲

باید قیمت کرایه ها بیاد پاین چی خبره مگه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۱:۴۵

اسنپ سوار نشو زیاده با تاگس برو

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۴ ۲۲:۰۰

متاسفانه تاکسی های اینترنتی کشورمان بستری برای سودجویی و مال اندوزی عده ای شده است و هیچ نظارتی بر عملکرد استثماری این شرکت ها وجود ندارد

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۰:۰۱

فقط تو هفته اخیر ده میلیون خرج مصرفی ماشین کردم ، آقایون تعزیرات همه با پراید کار نمی کنن که ... یکی مثل من از روی ناچاری با mvm کار می کنه .... شما خرج همه رو بر مبنای پراید گزاشتی در حالی که خرج ماشین های اکو پلاس خیلی بیشتره ، وقتی کرایه بالا رو حذف می کنید فقط پرایدی ها اونم شاید بصرفه که کار کنن و علنا امثال من رو از لیست راننده ها حذف می کنید چون دخلش به خرجش نمیصرفه ... ضمن اینکه کیفیت خودرو های موجود در اسنپ هم کاهش پیدا می کنه ، بعد میاید گردن اسنپ میندازید ، نه خیر ، این منه راننده هستم که با این قیمت ها نمصرفه کار کنم .... در ضمن ما پنج میلیون راننده اسنپ ها مگه جز شهر وندان نیستیم ؟ چرا فقط به مسافر میگید شهر وند ؟؟؟

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۱:۳۰

نه به اسنب

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۱:۳۹

کرایه اسنپ نسبت به لوازم یدکی واجرتهاناچیزشده کرایه تاکسی کیلومتری چهارهزار کرایه اسنپ کیلومتری هزار یکسال بنزین طلبکار بدون بیمه یاپشتبانی

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۴:۰۰

اون موقع که اسنپ نبود چجوری میرفتید اگه پول داشتید آژانس میگرفتید اگه نداشتید پیاده سوار میرفتید اون ماشینی که سوار میشید کلی هزینه داره اسنپ که از پورسانتش کم نمیکنه از منه راننده پولشو میگیره خدایی خودتون حاظر نمیشید با این قیمت کار کنید بخدا از روی اجباره ماهم باید دستمون بچرخه مگه ما شهروند نیستیم که اینجوری میگید فقط به فکر مسافرید پس راننده چی می خواید یچی دستی به مسافر بده

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۷:۳۰

آخه شب چهارشنبه سوری کی کار میکنه؟ی نارنجک بزنن بهت بعد میگین ناکارآمدی سیستم انلاین؟

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۷:۳۲

یه خانم آقا با کلی میوه از بازار روز بردم خونشون داخل مجتمع ۱۹ هزار تومان ساعت ۱۲ شلوغی مدارس آقاهه میگه چقدر زیاده قبلا ۱۴ هزار تومان میداد یم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۰۹:۲۱

سلام از اون روز که عجله دارم از اسنپ حذف شده متاسفانه مسیر39 هزارتومان شده بالای 70 تومان، عجله دارم نامریی وچند برابر افزایش شده، درخواست که دوباره میزنی، قیمت خودش نامحسوس میره بالا، راننده هم اعتراض داره که از اونها هم 20 درصد مالیات میگیرن، مسافر مسیر 40 تومان رو چرا بالای 70 بده، مگه حقوق کارگر افزایش یافته، اونم افزایش پیداکنه بعده عید 20 درصد میشه،

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۵ ۱۲:۳۹

کرایه ها انگار مجانی شده، من که کلا تعطیلش کردم واقعا دیگه میصرفه، دم عیدی این چه کاری بود کردید

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۶ ۰۳:۰۱

با سلام هرکس از دید خودش نگاه میکنه و نظر میده ولی صحبت راننده ها منطقی تره. ماشین همینجوری روشن نشه هم روزی ۱۰۰ تومن هزینه داره.بیمه و لاستیک و مصرفی ها و... حالا اگه بخاد کار کنه هم واویلا والا من ماشین دارم بعضی وقتا با اسنپ و تپسی میرم به مقصدم چون ارزونتر از ماشین خودم میفته و اعصاب خوردی ترافیک و خرابی و تصادف هم ندارم

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۶ ۰۸:۲۶

اسنپ فقط و فقط یک شرکت مسافر محوره و پشیزی برای راننده ارزش قائل نمیشه دیروز من دوبار لغو سفر زدم که هر دوبار جریمه کرد ولی تو هفته شاید بیشتر از ۲۰ بار مسافرا لغو میکنند در صورتی که من نصف راه مبدا رو رفتم ولی خب چون اسنپ شرکت مسافر محوره هیچ جریمه ای برا مسافر در نظر نگرفته حتی اگه در روز ده بار لغو کنه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۹ ۰۲:۰۳

کرایه اسنپ در مشهد از شرکت واحد کمتره .پول بنزین در نمیاد کرایه ۱۲ هزارتومان ‌ی دست لنت جلوبا تعویض۶۰۰هزار تومان این کرایه پول درصدلنت جلو فقط نمیشه .پول تنظیم باد لاستیک نمیشه

avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۹ ۱۹:۲۳

اون کسانی که نسبت به قیمت و خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی ناراضی هستند بهتره بدونید که هزینه تعمیرات و استهلاک ماشین هم خیلی گرون شده و کار کردن در اسنپ و تاکسی اینترنتی هم چیزی جز ضرر نیست