• چهارشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1402122316742
  • خبرنگار : 71516

منابع حماس: درباره تمام تحولات میدانی یا سیاسی با حزب‌الله مشورت می‌کنیم

منابع حماس: درباره تمام تحولات میدانی یا سیاسی با حزب‌الله مشورت می‌کنیم

یک روزنامه لبنانی نوشت جنبش حماس، حزب‌الله را در جریان جزئیات مذاکرات و حقایق میدانی گذاشته است.

به گزارش ایسنا، منابعی در رهبری جنبش حماس در گفت‌وگو با روزنامه لبنانی الجمهوریه اعلام کردند: مشورت با هم‌پیمانان در محور مقاومت یک مساله ضروری است چرا که همگی ما در یک درگیری در جبهه‌های مختلف هستیم. امکان ندارد که وارد مذاکراتی شویم یا توافقی را امضا کنیم بدون اینکه حزب‌الله را در جریان آن بگذاریم. ما درباره تمام تحولات میدانی یا سیاسی با حزب‌الله مشورت می‌کنیم و طبیعی است که بعد از دور مذاکراتی که اخیرا برگزار شد با حزب‌الله دیدار کنیم تا این حزب را در جریان جزئیات واقعیت نظامی و انسانی در نوار غزه بگذاریم.

این منابع اعلام کردند: جنبش حماس قدردان فداکاری‌های هم‌پیمانان در محور مقاومت است. برای همین مایل است درباره هرگونه تحولی با جنبش انصارالله یمن و دیگر گروه‌های مقاومت نیز گفت‌وگو و مشورت کند. آتش‌بسی که اکنون مطرح شده صرفا فریب و حیله‌ای است که رژیم اشغالگر از طریق آن می‌خواهد اسرایش را آزاد کند تا بتواند بعد از آن با آزادی کامل حملاتش را از سر بگیرد.

سه شنبه هیئتی از حماس با دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و درباره تحولات غزه و کرانه باختری رایزنی کرد.

در دیدار «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان و هیئتی از حماس به ریاست «خلیل الحیه»، درباره آخرین تحولات غزه و کرانه باختری رایزنی شد.

طرفین در این دیدار همچنین درباره روند مذاکرات غیرمسقیم با رژیم صهیونیستی درباره آتش‌بس در غزه گفت‌وگو کردند.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مقاومت لبنان نیز پایگاه‌های صهیونیستی را در مرزها هدف قرار داده است. ارتش یمن نیز در حمایت از مقاومت فلسطین رژیم صهیونیستی و کشتی‌های مرتبط با این رژیم را در محاصره دریایی قرار داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha