• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۱:۰۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402122417115
  • خبرنگار : 71469

حذف یک زن و یک داربی زشت!

حذف یک زن و یک داربی زشت!

ورزش ایران و جهان چهارشنبه (۲۳ اسفند) با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و پرسپولیس امروز (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال و صد و سومین داربی پایتخت از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال و پرسپولیس با این تک امتیاز، ۴۳ و ۴۰ امتیازی شدند و در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. در ادامه گزارش این دیدار را مشاهده می‌کنید.

خلاصه بازی استقلال ۰ - ۰ پرسپولیس

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۳ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پرتاب بطری و وساطت استقلالی‌ها/ کمک داور مصدوم شد!

نیمه دوم بازی پرسپولیس و استقلال هم گلی نداشت. تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی گلی نداشت با تساوی به پایان رسید. نیمه دوم این بازی با دودهای رنگی هواداران استقلال آغاز شد که موجب غافلگیری بازیکنان هر دو تیم شد تا لحظات جالبی را در ورزشگاه رقم بزند.

روزبه چشمی به دلیل دریافت کارت زرد از کاظمی، داور بازی، چهار اخطاره شد و بازی هفته بیست‌ویکم آبی‌پوشان مقابل هوادار را از دست داد.

دلیل کنار گذاشتن مهسا قربانی از اتاق VAR داربی

دبیر فدراسیون فوتبال درباره دلیل کنار گذاشتن مهسا قربانی از اتاق VAR داربی ۱۰۳ صحبت کرد. هدایت‌الله ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال، پیش از آغاز داربی ۱۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم دید. با توجه به رنک دو تیم در جدول که اول و دوم هستند، امیدوارم هواداران بازی لذت بخشی را شاهد باشند.

او درباره استفاده از کمک داور ویدیویی در این بازی نیز اظهار کرد: در بازی رفت از سیستمی که در باشگاه‌های آسیا استفاده کردیم بهره بردیم و امسال هم همینطور است. در آن بازی مشکلی پیش نیامد و الان هم دستگاه را در اختیار داریم و خوشحالیم که همچنان این دستگاه را در اختیار داریم. امیدواریم فینال حذفی را هم با VAR برگزار کنیم و در فصل بعد هم بازی‌های بیشتری را با این سیستم برگزار کنیم.  

نتایج ۷ دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال/ جشنواره گل در تبریز و برد سپاهان در اهواز

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تحت‌الشعاع شهرآورد پایتخت قرار داشت و هفت مسابقه دیگر در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۲ برگزار و داربی ۱۰۳ تهران پایان‌بخش این هفته از رقابت‌هاست که از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال، صدرنشین لیگ برتر، آغاز شد.  هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار قبل از شهرآورد پایتخت آغاز شد تا با جدال حساس استقلال و پرسپولیس پرونده مسابقات این هفته پایان پایان یابد.

از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های پیکان و ملوان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز چهار دیدار تراکتور و هوادار، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شد.

چرا تامین اجتماعی سرخ‌پوش نشد/ استقلال و پرسپولیس در گاوصندوق بانک‌ها؟

واگذاری باشگاه پرسپولیس در شرایطی با مخالف هیات واگذاری به سازمان تامین اجتماعی روبه‌رو شد که صحبت از پیشنهاد بانک‌های غیردولتی به میان آمده است.

در راستای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که طی سال‌های اخیر مطرح شده بود تاکنون ۱۰ درصد سهام این دو باشگاه در بورس عرضه شده و قرار بود سازمان خصوصی‌سازی تا پایان امسال بیش از ۵۰ درصد سهام آن‌ها را واگذار کند که این‌گونه مشکل مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس به طور کامل حل و ایرادی که AFC برای مالکیت مشترک وارد کرده به طور کامل مرتفع می‌شود.

احسان حدادی برای انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

نایب قهرمان المپیک لندن در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرد. طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی، انتخابات ریاست این فدراسیون، سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در این راستا زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست مشخص شده است.

بر این اساس کسانی که واجد شرایط هستند، می‌توانند از ۱۵ اسفند با حضور در فدراسیون دوومیدانی ثبت‌ نام کنند.

در ماه رمضان چه زمانی و چقدر ورزش کنیم؟

ورزش در ماه رمضان به دلیل تغییر شرایط مصرف مواد غذایی باید با رعایت اصول خاصی برای ورزشکاران همراه باشد.

وقتی ماه رمضان از راه می‌رسد بسیاری از ورزشکاران درباره تداوم برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای خود در این ماه، دچار سردرگمی می‌شوند و از طرفی به دلیل افت آمادگی بدنی نمی‌توانند در ماه رمضان، ورزش را کنار بگذارند؛ روزه‌داری در ﻣﺎه رﻣﻀﺎن و ﺗﻐﯿﯿﺮ پروتکل رژیمی ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ سازگاری‌های ﻓﯿﺰﯾﻮﻟﻮژیکی و بیوشیمایی می ﺷﻮد و ورزشکاران و ﻣﺮﺑﯿﺎن ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﺼﻤﯿﻢ‌گیری مناسبی در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺗﻮﻗﻒ ورزش در ﻣﺎه رﻣﻀﺎن (ﺑﺎ آگاهی از ﻋﻮارض ﻗﻄﻊ ورزش)، کاﻫﺶ ﺑﺎر ورزشی (ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﺛﺮات کاهش درﯾﺎﻓﺖ ﻣﻮاد ﻣﻐﺬی و ﻣﺎﯾﻌﺎت در ﻃﻮل روز) ﯾﺎ اداﻣﻪ ورزش ﻣﻌﻤﻮل (ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر جلوگیری از اﺛﺮات ﻗﻄﻊ ورزش) داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha