• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1402122417345
  • خبرنگار : 71469

راهکار رییس جدید فدراسیون سوارکاری برای حل مشکل قرنطینه اسب‌ها

راهکار رییس جدید فدراسیون سوارکاری برای حل مشکل قرنطینه اسب‌ها

کاظمیان که امروز به عنوان رئیس جدید فدراسیون سوارکاری انتخاب شد گفت: باید پروتکل‌های خاص قرنطینه را رعایت و واکسینه را انجام دهیم و گزارش‌ها را توسط دامپزشکی پیش ببریم تا مشکلات جامعه سوارکاری را در حوزه قرنطینه حل کنیم.

به گزارش ایسنا، محمد کاظمیان پس از انتخابش به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک که تلاش کردند انتخابات فدراسیون سوارکاری در بهترین شرایط با رای اعضای مجمع فدراسیون سوارکاری برگزار شود، تشکر می‌کنم و در ادامه با مشورت و تعامل اعضا کار را پیش خواهیم برد. امور سوارکاری پیگیری می‌شود و بر اساس تقویم ورزشی گام بر می‌داریم.

او در مورد مشکلات فدراسیون سوارکاری و پرونده تحقیق و تفحص از این فدراسیون، تصریح کرد: مشکلات را می‌دانیم و در اسرع وقت کمیته‌های تخصصی تشکیل و آیین نامه‌ها را تدوین می‌کنیم و به شما قول می‌دهم مشکلات سوارکاری را حل و فعالیت‌های بین الملی را دنبال کنیم.

رییس فدراسیون سوارکاری با اشاره به اینکه دیگر سوارکاری دغدغه حضور در بازی‌های آسیایی را نخواهد داشت، بیان کرد: در رده‌های پایه اقدام خواهیم کرد و برای آینده با برنامه ریزی عمل می‌کنیم و عملیاتی پیش خواهیم رفت.

کاظمیان درباره اینکه چه راهکاری برای حل مشکل قرنطینه اسب‌ها دارد، بیان کرد: تا زمانی که مرزهای بسته زمینی داریم، مشکل قرنطینه وجود دارد و طی سال‌های گذشته در اجلاس‌های قرنطینه مسائل مطرح شده و قصد داریم فضای حبابی پاک را مشخص و ورود و خروج اسب‌ها را کنترل کنیم.

وی افزود: باید پروتکل‌های خاص قرنطینه را رعایت و واکسینه را انجام دهیم و گزارش‌ها را توسط دامپزشکی پیش ببریم و مشکلات جامعه سوارکاری را در حوزه قرنطینه حل کنیم.

رییس فدراسیون سوارکاری در مورد حضور مربی آلمانی هم بیان کرد: باید فرصت دهیم و شرایط را پیش ببریم و در اسرع وقت اقدام کنیم.

کاظمیان در مورد ایجاد شفافیت در فدراسیون سوارکاری تاکید کرد: صد درصد شفافیت خواهیم داشت و با همکاری نهادهای نظارتی کار خلاف قانون نمی‌کنیم و از مشاوران حقوقی بهره خواهیم برد و تمام آیین نامه‌ها و قوانین را رعایت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به دنبال بودجه دولتی نخواهیم بود و از هیات رییسه تشریفاتی استفاده نمی‌کنیم و برای سوارکاری در آینده تصمیم گیری می‌کنیم و باید از نظر تولیدکنندگان استفاده کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha