• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122417496
  • خبرنگار : 50492

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی:

هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جریان‌سازی برای حل مسئله بود

هدف از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جریان‌سازی برای حل مسئله بود

ایسنا/خراسان رضوی دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی گفت: هدف ما در جشنواره ابوذر جریان‌سازی در راستای حل مسئله بوده است.

فاطمه سهامی، امروز ۲۴ اسفندماه، در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری در جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی بیشتر به سراغ چهره‌های استانی و اساتید رفتیم که نتیجه راضی‌کننده و تجربه مثبتی را به همراه داشت. افرادی که در فضای رسانه‌ای به‌نام هستند، قبول زحمت کرده و با حضور و داوری خود جشنواره را قابل اعتمادتر کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه بخش اعظم داوری جشنواره را به صورت آنلاین داشتیم، داوران متعددی تک‌تک آثار را بررسی کرده و به آن‌ها نمره دادند. می‌توانیم ادعا کنیم تیم داوران ما نسبت به تمام آثار اشراف داشتند.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه رسانه اعتماد نسبت به ما بیشتر شده و تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به دوره گذشته افزایش داشته است. در این دوره میزبان ۴۲۱ نفر از اهالی رسانه بودیم. بیش از ۷۰ درصد شرکت‌کنندگان ما در دوره هفتم را آقایان و حدود ۳۰ درصد را بانوان تشکیل دادند.

سهامی ادامه داد: امیدوارم برای سال‌های آینده با توجه به اینکه خانم‌های رسانه‌ای در کنار آقایان فعال و موثر قلم می‌زنند، استقبال بیشتری صورت بگیرد. در سال جاری ۱۱ قالب و بخش‌های ویژه در جشنواره وجود داشت و از مجموع آثار دریافتی ۲۵.۹ درصد آثار مربوط به گزارش مکتوب بود.

وی اضافه کرد: رتبه دوم متعلق به مستند و رتبه سوم برای عکس و یادداشت بود. در حوزه عکس در تعداد شرکت‌کنندگان رشد داشتیم و این موضوع جای خوشحالی دارد. هدف ما در جشنواره ابوذر جریان‌سازی در راستای حل مسئله بوده است.

دبیر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برای تعیین محورهای جشنواره از اساتید مشورت گرفته و سراغ شبکه مسائل استان رفتیم و ۱۳ محور را تعریف کردیم. در سال جاری محور امام رضا(ع) با ۲۱.۵ درصد بیشترین مشارکت را در بین آثار ارسالی به خود اختصاص داد، اما محور دوم مطالبه‌گری از مسئولان تا حل مسئله بود که رتبه دوم مشارکت آثار در این محور تعریف می‌شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha