• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1402122417525
  • خبرنگار : 50630

در آیین رونمایی از طرح «مسطورا» مطرح شد

وجود ۶۲ نقطه تبلیغی با حضور ۵۲ روحانی در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی

وجود ۶۲ نقطه تبلیغی با حضور ۵۲ روحانی در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی

ایسنا/مازندران رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی گفت: ۶۲ نقطه تبلیغی با حضور ۵۲ روحانی در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی وجود دارد که ۱۵ محفل محوری قرآنی را در ماه مبارک رمضان برگزار می‌کنند.

از طرح سراسری «زندگی با آیه‌ها» یا طرح «مسطورا» در  حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، رئیس شورای هیئات مذهبی، اعضای کانون مداحان سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، رئیس بسیج مداحان سوادکوه در شهرستان سوادکوه رونمایی شد.

حجت الاسلام مهدی صداقتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی پنج شنبه ۲۴ اسفند در آیین رونمایی از طرح مسطورا در شهرستان سوادکوه با اشاره به طرح سراسری «زندگی با آیه‌ها» یا طرح «مسطورا» گفت:  امسال در سراسر کشور همه مجموعه‌های قرآنی و دستگاه‌های فرهنگی یک برنامه و طرحی دارند که فرازهایی از قرآن تبدیل به گفتمان رایج بین مردم می‌شود که نام این طرح «مسطورا» است.

صداقتی افزود:  برای اجرای این طرح سراسری، ۱۵ مرکز قرآنی و ۲۳ هیئت مذهبی فعال همکاری می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اظهار کرد: مدت زمان طرح مسطورا سه سال است که بخش اول آن در ماه مبارک رمضان امسال انجام می‌شود. همچنین این طرح در ۴ سطر گفتمان‌سازی، تبیین، تعلیم و حفظ  تعریف شده است که با کمک ابزارهای مختلف فرهنگی، هنری و رسانه‌ای اجرایی خواهد شد.

وجود ۶۲ نقطه تبلیغی با حضور ۵۲ روحانی در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی

خوشنویسی ۱۵ فراز از طرح مسطورا،  برگزاری نمایشگاه، بومی‌سازی زمان‌بندی و فرایند طرح مسطورا در سطح شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی در ایام ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های مرتبط با این طرح سراسری است که به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha