• پنجشنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۳:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122417531
  • خبرنگار : 50492

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) مطرح کرد

گردآوری مسائل اولویت‌دار خراسان رضوی در کتاب «اقدام روشن»

گردآوری مسائل اولویت‌دار خراسان رضوی در کتاب «اقدام روشن»

ایسنا/خراسان رضوی جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در بسیج اقشار و متخصصین گفت: طی یک سال کار علمی و پژوهشی به مجموعه مسائل اولویت‌دار ذیل موضوعات اساسی اولویت‌دار در استان رسیدیم. این مجموعه مسائل در کتابی تحت عنوان «اقدام روشن» تدوین و گردآوری و در پنجشنبه هفته گذشته رونمایی شد.

محمدحسن عفت‌پناه، امروز ۲۴ اسفندماه، در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار کرد: رسالت رسانه شفاف بوده و این رسالت پیش‌برندگی ماموریت‌های انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها و جامعه اسلامی برای جامعه‌پردازی اسلامی و در کمک به تحقق دولت اسلامی و حرکت به سمت تمدن‌سازی اسلامی جهت زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: این سخنان همان رسالت رسانه بوده و شاهد این هستیم که این افراد بر اساس مسئله‌محوری موضوعات را دنبال می‌کنند. در این دوره شاهد هستیم که مسئولین و خدمتگزاران در خراسان رضوی بر اساس حل نظام مسائل ماموریت‌های خود را دنبال می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) در بسیج اقشار و متخصصین تصریح کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری، باید مسائل اساسی را مشخص و مجموعه مسائل ذیل آن‌ها را شفاف‌سازی و اولویت بندی کرد، زیرا منابع محدود بوده و ما مکلف هستیم که این منابع را برای اولویت‌ها مصرف کنیم.

عفت‌پناه ادامه داد: بر همین اساس سوالی اساسی در مجموعه نخبگان بسیج به‌وجود آمد که موضوعات اساسی استان و مجموعه مسائل اولویت‌دار ذیل این موضوعات اساسی چیست. استاندار و معاونین وی و مسئولین دستگاه‌های اداری استان برای پاسخ به این مسئله با مجموعه نخبگانی بسیج همکاری کردند و در طی یک سال کار علمی و پژوهشی به مجموعه مسائل اولویت‌دار ذیل موضوعات اساسی اولویت‌دار در استان رسیدیم.

وی اضافه کرد: این مجموعه مسائل در کتابی تحت عنوان «اقدام روشن» تدوین و گردآوری و در پنجشنبه هفته گذشته رونمایی شد. این کار نخبگانی به دنبال این است که بتوانیم جبهه واحد و متحدالشکلی را در سطح استان ایجاد کنیم تا در خدمت مسئولین دستگاه‌های خدمتگزار باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha