• جمعه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۲:۱۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122517542
  • خبرنگار : 30147

منتخب مردم ترشیز در مجلس شورای اسلامی:

تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه را به پایان می‌رسانیم

تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام منطقه را به پایان می‌رسانیم

ایسنا/خراسان رضوی منتخب مردم ترشیز در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی پروژه‌های نیمه‌تمام را در این دوره قطعأ به پایان می‌رسانیم.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در گفت و گو با ایسنا در خصوص مهمترین برنامه ‏های دوره جدید نمایندگی‌اش، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و تعریف پروژه‌های مگابزرگ در منطقه و ساختن زیرساخت انرژی و حمل و نقل برای منطقه ترشیز مهمترین اولویت‌های کاری من در دوره جدید خواهد بود.

وی اظهار کرد: در یکی دو سال آینده موضوع جاده شادمهر به کاشمر مورد پیگیری جدی‌تری قرار خواهد گرفت و ان‌شاءالله به پایان می‌رسد. همچنین تلاش می‌شود در پروژه‌های زیربنایی منطقه به یک نتیجه قابل قبولی برسیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام توانم را برای این می‌گذارم که پروژه‌های نیمه‌تمامی که در دوره یازدهم شروع شده، به پایان برسد، در خصوص انتخابات اخیر گفت: مردم واقعاً انتخاب می‌کنند و نگاهی به خواست و درخواست حاکمیت‌ها ندارند.

وی گفت: وقتی برادر همسر رهبری در تهران و برخی از خبرگان رهبری که منصوب رهبری هستند در جاهای مختلف همچون تشخیص مصلحت نظام و برخی افراد و نماینده‌های مجلس که به نوعی ارتباط مستقیم با حاکمیت دارند و...، در انتخابات رأی نمی‌آورند و موفق نمی‌شوند، نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران پای رأی مردم می‌ایستد و مردم هرکسی را بخواهند به مجلس خبرگان و یا مجلس شورای اسلامی می‌فرستند.

نیک‌بین افزود: انتخابات مجلس در حوزه ترشیز هم همین است، ضمن تشکر از همه مردم ترشیز، خودم را نماینده همه جمعیت ساکن در منطقه و نماینده مردم ایران می‌دانم و معتقدم همیشه مردم بودند که با انگشت و سر قلم‌شان انتخابات را رقم زده‌اند و دولت‌ها و حکومت هیچ دخل و تصرفی در انتخاب مردم نداشته و ندارد و حاکمیت فقط حافظ و نگهبان آرای مردم بوده است.

وی اذعان کرد: متأسفانه در انتخابات اخیر در حوزه ترشیز شاهد بداخلاقی‌های زیادی، بودیم که امیدواریم برخورد جدی با متخلفان شود؛ ولی به طور کلی در این منطقه حضور مردم خیلی معنادار بود و آرای‌شان به اینجانب هم بیانگر حمایت از جوان با تجربه انقلابی بود و امیدوارم جواب این اعتماد را با سخت‌کوشی و کار و تلاش و برنامه‌ریزی دقیق‌تر بدهم، مطمئن هستم در آینده با کمک مسئولین و مردم اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

نیک‌بین که نماینده دوره یازدهم و منتخب دوره دوازدهم مردم منطقه ترشیز در مجلس شورای اسلامی هم است در خصوص نقدهایی که به عملکردش در زمان انتخابات شد، گفت: برخی از نقدها وارد بود و باید درصدد رفع آنها بر بیاییم، اما بعضی از نقدها ناجوانمردانه و غیرمنصفانه بود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از یکی از ستادهای رقبا می‌شنیدم که آقای نیک‌بین مخالف شفافیت بوده، در صورتی که ما هم حامی موضوع شفافیت بودیم، هم به شفافیت رأی دادیم و هم به شفافیت عمل کردیم، نقدهای دیگری هم که بعضاً مردم و بعضی از رقبا می‌گفتند ما به دید منت قبول می‌کنیم و حتماً برای رفع آنها در دوره جدید تمام کوشش و سعی خودمان را خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تغییرات مدیریتی در دوره جدید خواهیم داشت؟ اظهار کرد: خیلی دخل و تصرف در انتصابات نداشته و نخواهم داشت، تمام تلاشم بر این است از مدیران توانمند حمایت کنم، ولی مدیرانی که توان کار و فعالیت ندارند حتماً باید دولت دست به تغییر آنها بزند من هم اشکالات و کم کاری و نواقص آنها را به دستگاه‌های اجرایی و امنیتی حتماً گزارش خواهم داد تا خود آنها در صدد تغییر برآیند و نفع آن به مردم ان‌شاءالله برسد.

نیک‌بین افزود: قطعاً در حوزه مدیریت‌های کلان در منطقه تغییرات جدی خواهیم داشت، چون خود دولتی‌ها نیز بارها گفته‌اند که نسبت به موضوعات مدیریتی شهرستان‌ها قصد تغییر دارند. ان‌شاءالله که این تغییر تبدیل به احسن شود و از نیروهای با تجربه و بومی استفاده شود، بدون شک ثبات مدیریتی در منطقه باعث پیشرفت و آبادانی بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: فصل رقابت‌ها تمام شده و باید فصل رفاقت‌ها شروع شود. مردم باید کینه‌ها را از دل‌شان دور کرده و با همگرایی و کنار هم بودن به رشد و آبادانی منطقه کمک کنیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی افزود: تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت به ما یک پیام می‌رساند که برای تشخیص حق و باطل، باید فرقان شویم. فرقان یعنی با قران حرکت کردن و آنجاست که می‌توان حق را از باطل تشخیص داد. امیدوارم ماه مبارک رمضان، سال مبارکی برای ما به وجود بیاورد و در شب‌های قدر، تقدیرات خوب و زیبایی برای مردم ایران و شیعیان جهان رقم بخورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha