• جمعه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122517626
  • خبرنگار : 50093

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

هدف از برگزاری جشنواره رمضان آشتی مردم با ورزش همگانی است

هدف از برگزاری جشنواره رمضان آشتی مردم با ورزش همگانی است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره ورزشی رمضان ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آشتی شهروندان با امر ورزش و به ‌خصوص ورزش همگانی است.

جواد کیانی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری جشنواره ورزشی رمضان در شهر مشهد اظهار کرد: سومین دوره رقابت‌های ورزشی جشنواره رمضان به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی از نخستین ‌روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جشنواره امسال در بیش از ۲۰ رشته ورزشی و در ۳ بخش آقایان، بانوان و جانبازان و معلولین برگزار ‌می‌شود.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در رشته فوتسال که ویترین و پُرمخاطب‌ترین رشته این جشنواره ورزشی محسوب می‌شود، ۳۲۰ تیم شرکت کردند و ‌بیش از ۳۲۰۰ ورزشکار در شب‌های ماه مبارک رمضان در سطح شهر مشهد درگیر برگزاری مسابقات ‌این تورنمنت هستند. اتفاقی که به نوبه خود در کشور کم‌نظیر است و شاید بتوان آن را بزرگترین ‌گردهمایی فوتسال شهری در کشور معرفی کرد.

کیانی بیان کرد: جشنواره بزرگ ورزشی رمضان فرصت مغتنمی است تا در شب‌های ماه مبارک رمضان شهروندان با ‌ورزش و امر ورزش همگانی آشتی کرده و با حضور در سالن‌های ورزشی باری دیگر رنگ شور و ‌نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنند. ‌

وی ادامه داد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این دوره تلاش کرده تا تمام ظرفیت‌های سالنی خود را ‌برای برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف به کار بگیرد و در این میان همکاری و مشارکت شایسته‌ای با ‌هیات‌های ورزشی و سایر دستگاه‌ها داشته است. ‌ 

کیانی افزود: هدف اصلی برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آشتی شهروندان با امر ورزش و به ‌خصوص ورزش همگانی است و امیدواریم جشنواره بزرگ ورزشی رمضان الگویی باشد تا در تمام ‌کشور شاهد تبلور ورزش همگانی در میان شهروندان باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha