• جمعه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1402122517787
  • خبرنگار : 71951

شهردار خبر داد

تصویب بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی در شهرداری پیشوا

تصویب بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی در شهرداری پیشوا

ایسنا/تهران سید جمال محمدی شهردار پیشوا از تصویب حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای بودجه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

سید جمال محمدی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه شهرسازی بیان کرد: در حوزه شهرسازی اقدامات زیربنایی از جمله ویرایش طرح جامع که پیش نیاز طرح تفصیلی شهر است، با احصاء مشکلات و موانع موجود و با توجه به اینکه در خرداد ماه ۱۴۰۳ مدت زمان ۱۰ ساله طرح تفصیلی به پایان می‌رسد، مورد بررسی و ویرایش مجدد قرار گرفته که به منظور بازآفرینی و رفع مشکلات نقاط فرسوده شهر در دستور ویژه مجموعه قرار گرفته است.

محمدی در ادامه گفت: از مجموع ۱۷۶۰ هکتار اراضی که در محدوده شهر پیشوا قرار دارد حدود ۱۸۸ هکتار بافت فرسوده شهری است که باید مورد بررسی و بازبینی قرار بگیرد که با قول مساعد معاون عمرانی استانداری مقرر شد با اختصاص بسته‌های تشویقی به مدیریت شهری پیشوا این مهم در اختیار مالکینی که تصمیم به بازآفرینی بافت فرسوده دارند، قرار بگیرد. در حوزه معاونت اداری مالی با اقدامات صورت گرفته اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۹۹ در صد بودجه امسال محقق شده بیان کرد: بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۲ به ۱۹۵ میلیارد تومان افزایش یافت که‌این میزان با مشورت شورای اسلامی شهر به ۳۳۰ میلیارد تومان رسید که بخش عمده آن از تهاتر املاک بود که پروژه شهید قارونی و پروژه بلوار آستانه را در برمی‌گیرد و الباقی محل درآمدی است که با مدیرت کردن هزینه‌ها و وصول درآمدهای مغفولی که از سنوات گذشته باقی مانده بود.

محمدی بودجه سال آتی را حدود ۳۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به پایان سال و تصویب بودجه سال بعد، با مشورت و هماهنگی شهرداری و شورای شهر بودجه سال آینده را به حدود ۳۰۰ میلیارد تومان افزایش دادیم که امیدواریم اقداماتی در خور شهر و شهروندان صورت گیرد.

وی بیان کرد: اگر شرایط مالی اجازه دهد شهرداری‌ها می‌توانند اثربخش باشند و شهرداری پیشوا هم از این مهم مستثنی نیست.

محمدی در پایان ضمن عذرخواهی از تمام کمبودها و نواقص شهر پیشوا گفت: قول مساعد میدهیم تا در سال آینده بازهم شهروندان شاهد پیشرفت و آبادانی شهر پیشوا باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha