• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۰۸:۳۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1402122617906
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

نام‌نویسی غیرحضوری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از ۲۶ اسفند

نام‌نویسی غیرحضوری در دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از ۲۶ اسفند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان از آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان از ۲۶ اسفندماه خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان باید از ۱۵ فروردین برای ثبت‌نام حضوری و انتخاب واحد به دانشگاه مراجعه کنند.

ابوالفضل توسلی با بیان اینکه سیاست‌های اصلی دانشگاه پیام نور در سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاهی جامعه محور و مساله محور برنامه ریزی شده، افزود: این دانشگاه به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های جامع دولتی استان با داشتن ۱۰ مرکز دارای ۱۰ هزار دانشجو است که بیشتر آنان را دانشجویان بومی تشکیل داده‌اند.

وی از آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان از ۲۶ اسفندماه خبر داد و بیان کرد: پذیرفته‌شدگان می‌توانند تا ۱۴ فروردین سال آینده برای پذیرش غیرحضوری به سایت گلستان به آدرس reg.pnu.ac.ir اقدام کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: پذیرفته شدگان باید از ۱۵ فروردین برای ثبت‌نام حضوری و انتخاب واحد به دانشگاه مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: پذیرفته شدگانی که کد رشته محل قبولی قبلی آنها سال تحصیلی (۱۴۰۳-۱۴۰۲) دانشگاه پیام نور بوده و براساس لیست بهمن ماه سازمان سنجش آموزش کشور دارای شماره دانشجویی هستند، به کد رشته قبولی جدید معرفی شده و به صورت تغییر رشته انتقال یا انتقال توام با تغییر رشته به محل کد قبولی جدید به صورت سیستمی در سامانه جامع گلستان اصلاح می شوند.

توسلی اظهار کرد: پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه در صفحه اول سایت گلستان (در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و نسبت به تکمیل و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

وی بیان کرد: کارکنان حوزه آموزش دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در ۱۰ مرکز و واحد در سطح استان در ایام نوروز از پنجم تا ۹ فروردین ۱۴۰۳ جهت پاسخگویی و تسهیل در ثبت نام متقاضیان ورود به دانشگاه در دانشگاه حضور داشته و پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای رفع مشکلات خود به صورت ضروری مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ادامه داد: این دانشگاه سه محور و موضوع اصلی را سرلوحه کار خود قرار داده و علاوه بر اینکه در حوزه آموزشی و پژوهشی به روال کار خود ادامه می‌دهد، در حوزه مهارت افزایی و حل مساله (به عنوان دانشگاهی جامعه محور و مساله محور) هم ایفای نقش می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha