• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1402122618175
  • خبرنگار : 50635

فرماندار ویژه میناب:

راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق سوخت در میناب ارائه شده‌است

راهکار هوشمندانه برای جلوگیری از قاچاق سوخت در میناب ارائه شده‌است

ایسنا/هرمزگان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اشاره به قاچاق سوخت در استان هرمزگان گفت: برای حل قاچاق سوخت باید در سطح استان و ملی تصمیم‌گیری شود و جلسات مختلفی در قالب شورای تامین در سطح شهرستان و استان هرمزگان برای ارائه راهکار هوشمندانه برگزار شده است.

مجید سلحشور، در نشست با مجمع مطالبه‌گران شرق استان هرمزگان که با حضور نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، مطالبه‌گری را نوعی ابزار توسعه دانست و اظهار کرد: مجمع مطالبه‌گران در ابتدای فعالیت خود با بریخ بی‌مهری‌ها همراه بود اما با تلاش‌های صورت گرفته و انجام مطالبه‌گری صحیح راه خود را پیدا کرده است.

وی، مطالبه‌گری دلسوزانه را باعث حل مشکلات دانست و عنوان کرد: برخی مواقع به واسطه شرایط خاص پیش آمده برخی موضوعات از چشم مسئولان دور می‌ماند که با بازگوکردن و مطالبه‌کردن مجمع مطالبه‌گران شاهد رفع و فصل چالش بدون کمترین معضل اجتماعی بوده‌ایم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با اشاره به این نکته که مجمع مطالبه‌گران در خصوص مسائل مهم مردم حساسیت ایجاد می‌کنند و توجه مسئولین را جلب می‌کند، گفت: برگزاری جلسات تخصصی وتشکیل کمیته‌های تخصصی یکی از راه‌کارهایی است که می‌تواند به ارائه راه‌کار و مطالبه‌گری اصولی کمک کند.

سلحشور، قاچاق سوخت را یکی از چالش‌های میناب دانست و گفت: برای حل قاچاق سوخت باید در سطح استان هرمزگان و ملی تصمیم‌گیری شود و جلسات مختلفی در قالب شورای تامین در سطح شهرستان و استان هرمزگان برای ارائه راهکار هوشمندانه برگزار شده است.

وی با اشاره به شناسایی اقشار مختلف مردم برای تامین سوخت، اظهار کرد: هزار خودرو در میناب برای جابجایی معلمان، برای خدمات‌رسانی، آژانس‌ها، مسافربران شخصی و غیره شناسایی شده است و از آموزش و پرورش و دستگاه‌ها خواسته‌ایم تا این لیست را در اختیار ما قرار دهند، مشکل سوخت آنان برطرف شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، برای مقابله با قاچاق سوخت از امر فرهنگ‌سازی نباید غافل شد، گفت: حل مشکل سوخت نیازمند اتخاذ تصمیمات چند بعدی است که در حوزه تخصصی چندین دستگاه تخصصی است.

سلحشور با اشاره به مطالبه مردم در خصوص معضل اتباع خارجه غیرقانونی، تشریح کرد: حضور اتباع بیگانه غیر قانونی در استان هرمزگان افزایش یافته‌است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، با استقرار پررنگ‌تر اتباع بیگانه در منطقه هشتبندی، گفت: دستور اخراج اتباغ غیر قانونی از شهرستان میناب صادر شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha