• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1402122618195
  • منبع : نمایندگی اردبیل

طی پیامی عنوان شد؛

مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمت‌رسان، مأموریت دادستانی در سال جدید

مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌های خدمت‌رسان، مأموریت دادستانی در سال جدید

ایسنا/اردبیل دادستان مرکز استان اردبیل گفت: مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و حمایت از خدمت‌رسانی، شعار و مأموریت اولویت‌دار دادستانی مرکز استان در سال جدید خواهد بود.

در پیام دادستان اردبیل خطاب به تمامی هم‌استانی‌ها آمده است:

هم‌استانی گرامی

با سلام و تحیت
بهار طبیعت و نوروز امسال که مقارن با بهار قرآن است را پیشاپیش به همه شما مردم شریف استان تبریک عرض می‌کنم. از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم؛ سال جدید برای همه شما سالی توام با سعادت، سلامتی و نشاط و دل‌شادی و آرامش و آسایش باشد.

تبریک ویژه عرض می‌کنم به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران معزز.

ان‌شاءالله که سال پیش رو سال بسیار مبارکی برای ملت عزیز ایران باشد.
البته خود انسان است که با رفتارها و اعمال و نیات و توانایی و انتخاب‌های خود نقش مهمی در وضعیت زندگی و سرنوشت خویش و مبارک بودن و یا خدای ناکرده، نامبارکی اوضاع خود ایفا می‌کند. از همین روست که شناخت صحیح و فهمیدن و قدم در راه درست حائز اهمیت است.

در این سالی که سپری شد اهالی همیشه در صحنه و با فرهنگ و با بصیرت استان اردبیل نیز در عرصه های گوناگون خوش درخشید. قطعا مردم ولایی و انقلابی  دارالارشاد و دارالامان اردبیل لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

اینجانب به عنوان نماینده مردم در دستگاه قضایی استان شعار و ماموریت الویت‌دار سال جدید دادستانی مرکز استان را《مقابله با عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها 》اعلام می‌نمایم.

انجام وظیفه و حرکت در مسیر اسلام و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش جدی و مخلصانه زمینه‌ساز جلب رحمت و برکت و لطف الهی  نیز می باشد و دادستانی برخود وظیفه می‌داند ضمن حمایت از اقدامات و انجام وظیفه شایسته مسئولان، با شناسایی بسترهای فسادزا و علل و عوامل نارضایتی مردمی، مطالبه گری جدی و برخورد های قانونی لازم را داشته باشد که در این رسالت خطیر، به دعای خیر و مشارکت آحاد جامعه نیازمندیم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
 تو خوشنود باشی و ما رستگار

واَلسَّلامُ عَلَیکمْ وَ رَحْمَةُ اللَّه وَ بَرَکاتُهُ

جلال آفاقی
 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha