• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۵۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402122618310
  • خبرنگار : 50416

افتتاح چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشردوستانه نوروزی در ملایر

افتتاح چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشردوستانه نوروزی در ملایر

ایسنا/همدان چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با عنوان یادمان «شهید حاج حیدر ابراهیم خانی» در میدان کوثر ملایر با حضور فرماندار ویژه شهرستان، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر از ۲۶ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی خواهد بود.

در این مراکز علاوه بر راهنمایی به مسافران نوروزی، نقشه‌ها و بروشورهای گردشگری شهرستان توزیع و تست فشار خون و قند به صورت رایگان انجام خواهد شد. همچنین اتاق بازی و نقاشی برای کودکان نیز فراهم شده است.

افتتاح چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشردوستانه نوروزی در ملایر


برگزاری رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳
همچنین امروز شنبه ۲۶ اسفندماه رزمایش مشترک ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ در میدان استقلال ملایر برگزار شد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر در این رزمایش ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ستاد اجرائی خدمات سفر شهرستان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران فعالیت خود را از اوایل دی ماه شروع کرده است.

سلمان اسماعیلی ادامه داد: تا به حال ۲ جلسه ستاد اصلی خدمات سفر ، ۴ جلسه ستادهای فرعی بخش‌های چهارگانه مرکزی، سامن، جوکار و زند و کمیته‌های ۱۰ گانه با ۱۷۰ مصوبه تشکیل و تدابیر و تمهیدات لازم به لحاظ اقامتی، امنیتی، امداد و نجات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و بهداشت پیش بینی شده است.

اسماعیلی تصریح کرد: ظرفیت اسکان شهرستان در اماکن تحت پوشش میراث فرهنگی ۴۷۰ تخت با ۱۱۰ سوئیت که با ظرفیت اقامت سایر دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش و سالن‌های اسکان اضطراری حدود ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اقامت روزانه را داریم.

وی با تاکید بر اینکه زیبا سازی شهرها شش گانه در حال انجام است، گفت: حدود ۵۰ المان مناسبتی و ۱۳۰ المان نوری در شهر ملایر نصب شده است. 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: امروز نیز با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند راهداری، بهداشت، امداد خودرو، اورژانس، برق، گاز، آب و...رزمایش آمادگی ارائه خدمات سفر اجرا شد. 

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه بیش از ۲۰ اداره با نیرو و امکانات خود در این رزمایش حضور دارند، یادآور شد: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات از تمامی هموطنان عزیز دعوت می‌شود که در طول ایام نوروز از جهانشهر ملایر دیدن کنند.

افتتاح چادرهای اطلاع‌رسانی و خدمات بشردوستانه نوروزی در ملایر


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha