• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122618334
  • خبرنگار : 50176

یک مسئول خبر داد

اجرای طرح نظارت نوروزی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان

اجرای طرح نظارت نوروزی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان

ایسنا/لرستان سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان گفت: با هدف کنترل و آماده‌سازی مجاری عرضه سوخت و به‌منظور استقبال از مسافران نوروزی و جلب رضایت شهروندان طرح نظارت نوروزی در جایگاه‌های سوخت استان اجرایی شد.

سید شمس الدین حسینی امروز، ۲۶ اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ۱۴۰۳ و فرارسیدن تعطیلات پایان سال و ضرورت آمادگی لازم در ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی، گروه‌های نظارتی مشترک شرکت، تحت عنوان طرح نظارت نوروزی در تمامی جایگاه‌های سوخت استان بازدید به عمل می‌آورند.

وی خاطرنشان کرد: همه‌ساله با نزدیک شدن به شروع تعطیلات پایان سال طرح نظارت بر جایگاه‌های سوخت استان در دو مرحله اجرا می‌شود که مرحله اول طرح از ابتدای نیمه دوم اسفندماه و مرحله دوم در ایام تعطیلات نوروزی فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ در این استان انجام می‌پذیرد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان اضافه کرد: در این رابطه ترتیبی اتخاذ شده است تا با بهره‌مندی از تجارب سنوات گذشته و اهتمام بایسته در تمامی جهات اجرایی و عملیاتی و با استفاده از توان و همت همکاران، وضعیت مجاری عرضه به‌طور مستمر مورد نظارت و پایش قرارگرفته و بر ارتقاء سطح کیفی جایگاه‌های عرضه سوخت اهتمام جدی به عمل آید.

حسینی بیان کرد: سامانه تلفنی ۰۹۶۲۷ آماده دریافت هرگونه سؤال، انتقاد و پیشنهاد بوده و همچنین نرم‌افزار پمپ‌بنزین یاب جهت دستیابی به موقعیت مکانی جایگاه‌ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان قابل دسترسی و دانلود است.

وی ادامه داد: کارگروه نظارتی این شرکت به‌طور مستمر تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ عملکرد مجاری عرضه را در ابعاد مختلف فنی عملیاتی، ایمنی و بهداشتی مورد پایش و نظارت قرار می‌دهند و به‌منظور رفع نواقص و اشکالات احتمالی با ارائه رهنمودهای لازم به متصدیان مجاری عرضه در جهت ارتقاء سرویس‌دهی مطلوب تلاش و کوشش خود را به کار خواهند بست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha