• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402122618587
  • خبرنگار : 30147

معاون محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران مطرح کرد

تلاش برای محرومیت‌زدایی در سطح خراسان رضوی

تلاش برای محرومیت‌زدایی در سطح خراسان رضوی
عکس از آرشیو است

ایسنا/خراسان رضوی معاون محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمام تلاش خود را برای محرومیت‌زدایی در سطح خراسان رضوی به کار گرفته‌ایم.

سردار محمدرضا حسن‌زاده ۲۶ اسفند در دیدار با فرماندار کاشمر اظهار کرد: فلسفه حضور ما خدمت به مردم است، قطعاً حضور و تجربه جنابعالی به‌عنوان نماینده عالی ‏دولت در خدمتگذاری به مردم شهرستان مؤثر خواهد بود.‏

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی در ۱۲ عرصه فعالیت می‌کند و با تشکیل ۱۰ کارگروه در حوزه‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌شود.

معاون محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در سه حوزه ساخت و نوسازی مدارس، راه روستایی و بهداشت و درمان در خراسان رضوی در حال ‏شناسایی و احصاء اولویت‌ها هستیم.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با هماهنگی و همکاری مدیران استان و شهرستان‌ها شاهد خدمات ارزنده‌ای در حوزه محرومیت‌زدایی در سطح استان باشیم. ‏

سردار حسن‌زاده  بیان کرد: اقدامات زیرساختی و محرومیت‌زدایی سپاه در کشور به ویژه استان‌های کم‌برخوردار در راستای تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ایجاد امنیت پایدار و مردمی است.

حسن‌زاده با بیان اینکه در راستای خدمت به مردم ولی‌نعمتان انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، بیان کرد: وظیفه مسئولان نیز خدمت‌رسانی صادقانه به مردم است.

فرماندار کاشمر در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده سپاه در حوزه‌های مختلف عمرانی خدماتی و فرهنگی به‌ویژه در مناطق ‏محروم گفت: موضوع مسکن یکی از نیازهای ضروری شهرستان است که در این راستا همه ظرفیت‌های شهرستان برای ‏اجرای پروژه نهضت ملی مسکن بسیج شده و طی ۲ ماه یکی از پروژه‌های پیشران استان در حوزه مسکن هستیم.

 حجت‌الله شریعتمداری با بیان اینکه در سایت ۳۴ هکتاری بالغ‌بر ۹۰ درصد فونداسیون اجرا شده است، ضمن تقدیر از مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در پروژه نهضت ملی مسکن، خواستار مشارکت قرارگاه در ‏ساخت واحدهای متقاضیان نهادهای حمایتی در سایت ۱۸۸ هکتاری شد.‏

وی با اشاره به مأموریت‌های سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی خواستار مشارکت معاون محرومیت‌زدایی نیروی ‏زمینی سپاه در تکمیل پروژه آسفالت روستای گندم‌بر و همچنین احداث مدرسه در شهرستان شد.‏

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha