• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402122618613
  • خبرنگار : 50175

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان:

۱۶۵ مدرسه در لرستان آماده پذیرش مسافران نوروزی است

۱۶۵ مدرسه در لرستان آماده پذیرش مسافران نوروزی است

ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۶۵ مدرسه با ۱۶۱۵ اتاق در استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

رضا عزتی ۲۶ اسفندماه در مراسم افتتاح مرکز آموزشی، رفاهی فرهنگیان بروجرد (خانه معلم شماره ۲)، اظهار کرد: عبور از گردنه‌های دشوار نظام بدون توجه به آموزش‌وپرورش امکان‌پذیر نیست.

وی تصریح کرد: هر کاری که برای معلم انجام شود کم است، اگر شهرآباد، کارخانه و دانشگاه خوب بخواهیم باید همه توجه به معلم باشد چون هرگونه هزینه برای معلم و آموزش سرمایه‌گذاری است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خاطرنشان کرد: پروژه خانه معلم شماره ۲ بروجرد از سال ۹۹ آغاز شده و در سال ۱۴۰۱ پیشرفت فیزیکی آن ۲۰ درصد بود.

عزتی با بیان اینکه این پروژه ظرفیت بسیار خوبی در لرستان است، افزود: خانه معلم شماره ۲ بروجرد شامل؛ سوئیت اقامتی، سالن پذیرایی، کافی‌شاپ، سالن انتظار و بخش پذیرش است.

وی ادامه داد: در حال حاضر استان دارای هفت خانه معلم با ۱۳۰ اتاق و ۴۰۰ تخت وجود دارد که این میزان خانه معلم برای استان کم است و در ایام نوروز هیچ شبی تخت خالی وجود ندارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان بیان کرد: اگر در این ایام مسافر به این سمت سوق داده شود مدت ماندگاری افزایش خواهد یافت چون دارای ظرفیت بی‌نظیری است.

عزتی اظهار کرد: ۱۶۵ مدرسه در ۱۰ پایگاه با ۱۶۱۵ اتاق با ظرفیت روزانه ۸ هزار نفر آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

نریمان سبحانی‌نیا مدیر آموزش و پرورش بروجرد نیز در این مراسم، گفت: رشد و توسعه هر جامعه به آموزش و پرورش بستگی دارد و در راس آن معلم است که براساس سند تحول بنیادین باید همه امکانات بسیج شود برای معلم که یک دانش‌آموز را در تراز جمهوری اسلامی تربیت کند.

وی تصریح کرد: معلمان پرچمداران آموزش هستند و با پیگیری‌هایی که صورت گرفته این پروژه را در سال قبل تحویل گرفتیم و هشت ماه پیگیری کردیم تا مشکل آن برطرف گردد و با استفاده از اعتبارات ملی و استانی این پروژه تکمیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش بروجرد خاطرنشان کرد: امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیزات برای هنرستان‌های بروجرد هزینه شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۲-۱۲-۲۶ ۲۳:۵۳

مراجعه کردم کلاس ها دایر بود