• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۰:۴۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1402122618616
  • خبرنگار : 50598

دری نجف‌آبادی تاکید کرد

لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف بنزین در ایام نوروز

لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف بنزین در ایام نوروز

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف بنزین و احتیاط در رانندگی در ایام نوروز تاکید کرد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ۲۶ اسفند در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه رمضان، ماه خودسازی واقعی و یک فرصت طلایی است که به عمق وجودی خود پی‌ببریم و گنج‌های درونی خود را شناسایی کنیم. 

امام جمعه اراک با بیان اینکه ایام فروردین باید تحت الشعاع ماه مبارک رمضان قرار بگیرد گفت: موضوعاتی مانند احسان، دید و بازدید، صله ارحام، زیارت شهدا، راهیان نور و سفرهای زیارتی با تداخل ماه‌های فروردین و رمضان می‌تواند به خوبی تقویت شود.

وی با تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و ضرورت حفظ عفاف و حجاب در این ماه اظهار کرد: کسی که عذر روزه دارد، تظاهر به روزه خواری نکند. مراکز اغذیه فروشی باید رعایت کنند و پلیس و شورای تامین استان در راستای حفظ حرمت ماه رمضان اقدامات لازم را انجام دهند. 

وی با بیان اینکه تحول عظیم باید در قلب آدمی به وجود بیاید گفت: باید در همه کارها رضایت خدا را در نظر بگیریم و در جهت عزت اسلام و مسلمین کار کنیم. 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه کارگزاران نظام اسلامی، امانتدار اسلام و شهدا هستند تصریح کرد: ما باید الگو و اسوه مردم باشیم و نباید کاری خلاف انجام دهیم. برخورد با مفسدین نیز باید طبق ضابطه و قانون صورت گیرد. 

وی با تاکید بر لزوم رعایت صرفه‌جویی در مصرف بنزین و احتیاط در رانندگی در ایام نوروز گفت: سال گذشته ۳ میلیارد دلار هزینه ما به التفاوت بنزین وارداتی بوده است. همین پول باید صرف ساخت و تولید ماشین‌های برقی شود. 

دری نجف آبادی با تاکید بر تحول در بودجه کشور و افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف کشور افزود: چینی‌ها ۳۰ سال قبل هیچ نداشتند ولی امروز سراسر دنیا را گرفته‌اند و ما نیز باید از آن‌ها الگو بگیریم. راندمان آبیاری و آبخیزداری و همچنین بهره‌برداری از ذخایر نفتی کشور باید افزایش یابد.  

وی با بیان اینکه مردم باید با مسائل و چالش‌های کشور آشنایی داشته باشند، تصریح کرد: منابع بانکی باید در مسکن، عفاف، حجاب، تسهیلات قرض الحسنه و واحدهای صنعتی و تولیدی و جهت توسعه اشتغال استفاده شود.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور جزو واجب‌ترین کارهاست، گفت: در این ماه مبارک، خودسازی و اصلاح امور جامعه را باید مدنظر قرار دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha