• شنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ / ۲۱:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402122618631
  • خبرنگار : 50180

معاون استانداری کرمانشاه:

باید دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام معلم پای کار بیاوریم

باید دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام معلم پای کار بیاوریم

ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: باید دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام معلم پای کار بیاوریم.

علی شعبانی امروز(۲۶ اسفند) در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری، دستگاه تعلیم و تربیت را موتور فرهنگی کشور برشمرد و گفت: هیچ کشوری نمی‌تواند پیشرفت کند، مگر اینکه آموزش و پرورش قوی داشته باشد.

شعبانی افزود: در استان کرمانشاه برای اینکه بتوانیم  در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ...  همگام با سایر نقاط کشور پیشرفت کنیم نیاز به حرکت‌های جدی و ابتکاری داریم که برای برنامه‌ریزی مطلوب در این جهت باید از ظرفیت‌های فرهنگیان استان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه پاسداشت مقام معلم را پاسداشت ارزش‌ها عنوان کرد و گفت: تکریم و گرامیداشت مقام معلم باید به یک موضوع مستمر و دائمی تبدیل شود و قله آن را در هفته معلم شاهد باشیم.

وی سپس پیشنهاد تعریف یک رویداد فرهنگی برای پاسداشت مقام معلم را داد و افزود: باید با به راه‌انداختن یک رویداد فرهنگی  دستگاه‌های اجرایی را برای بزرگداشت مقام فرهنگیان پای کار بیاوریم.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این نشست پاسداشت مقام معلم را پاسداشت ارزش هاعنوان کرد و ‌افزود: از دو ماه گذشته برای برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم و در تلاشیم  در ویژه برنامه‌های درخوری معلم‌ها را تکریم کنیم.

محمدی با قدردانی از فرهنگیان استان به واسطه مشارکت در برگزاری انتخابات، گفت: در انتخابات بین ۶۵ تا ۷۰ درصد صندوق‌های رای در مدارس برپا شده بود و فرهنگیان هم تقریبا به همین اندازه پای کار برگزاری انتخابات بودند لذا باید از آن‌ها قدردانی شود.

وی اشاره‌ای هم به آماده‌سازی مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش برای پذیرایی از مسافران نوروزی داشت و گفت: همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش را برای پذیرایی از مسافران نوروزی پای کار آورده‌ایم. 

پیگیری برای تخصیص اعتبار ایاب و ذهاب رایگان  دانش آموزان استثنایی از سوی شهرداری کرمانشاه، اجرای طرح نماد در راستای کاهش میزان بروز آسیب‌های اجتماعی، تشریح نحوه برگزاری ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم  و... از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha